לפני עשרה חודשים התבשרה המגישה טל מן לראשונה כי היא חולה בסרטן צוואר הרחם אך לאחר תקופה ממושכת של טיפולים קשים, בסופו של דבר התבשר לה שהיא החלימה. בצער רב למרות האופטימיות, לאחרונה גילתה מן שהמחלה חזרה ושהיא תיאלץ לעבור ניתוח ולצד ההתמודדות האישית היא החליטה להתראיין ולחשוף את סיפורה לתקשורת כדי להעלות את המודעות ולעזור לנשים אחרות.

בעוד רוב אזרחי ישראל נערכו בחמישי האחרון לניקיונות ובישולים לקראת ארוחת ליל הסדר בשישי, נערכה מן לקראת ניתוח בצוואר הרחם. נערת גלגל המזל בדימוס הגיעה בסוף השבוע אחרון לבית החולים אסותא בתל אביב והעבירה את ערב החג והימים שאחרי על מיטת החולים בהתאוששות מהניתוח. טל ששיתפה עם עוקביה את כל התהליך שהיא עוברת החל מהניתוח עצמו, לטיפולים הכימותרפיים ועד לתכשיט מיוחד שעיצבה לפרוייקט תמיכה במחלימות מסרטן צוואר הרחם במרכז הרפואי שיבא תל השומר (ניתן לקנות באתר), מן העלתה הבוקר סטורי ברשתות החברתיות שם שיתפה את עוקביה כי עברה את הניתוח בשלום.

טל מן (צילום: אינסטגרם)
טל מן (צילום: אינסטגרם)


"יחסית למה שעברתי אני ממש בסדר. אני מרגישה ממש סביר... אף פעם לא עברתי ניתוח אז לא ידעתי מה זה הכאבים ולמה לצפות אבל וואלה עוברים את זה, מתמודדים עם זה אפילו יש סיכוי שאני הולכת הביתה היום".