נראה כי אייל גולן ודניאל גרינברג זה לגמרי הדבר האמיתי והקשר בינהם כל כך רציני עד שזה אפילו גרם לזמר לשנות את דעתו ולא לפסול מחשבה על חתונה שנייה. אז אחרי שיצאו לטיולים משפחתיים וציינו יחד חגים, הוא וזוגתו בחמשת החודשים האחרונים עשו צעד מחייב אחד כלפי השנייה והתחדשו בקעקוע משותף.

יש לכם תחושת דה ז'ה וו? יס, כבר היינו בסיפור כזה בעבר. גם גולן ורוסלנה רודינה, אם בנו יאן עשו קעקועים אחד של השנייה וביולי 2017 לאחר שנפרדו, הסיר הזמר מהזרוע שלו את הקעקוע של שפתייה הבשרניות של האקסית ולאחר מספר שבועות גם היא נפתרה מהקעקוע שנשא את שמו מרגלה וקעקעה במקומו יהלום. כעת מכשהוא נקי מזיכרונות העבר, הזמר והדוגמנית הנוכחית בחייו החליטו לשאת על גופם קעקוע זהה.



גולן את גרינברג קעקע כל אחד על רגלו חצי עיגול עם התאריך בו התחילו לצאת באופן רשמי, ה-12.12 שזהו גם יום הנישואים של הגרושה של אייל אילנית לוי ואלירז שדה. בדומה לקעקועים העבר שלו, גם את העיטורים החדשים שעל גופו עשה גולן את אצל ליז, המקעקעת הקבועה אך נכון לרגע זה השניים בחרו שלא לחשוף את הציור החדש על גופם. נראה שהשניים מתקדמים מאוד מהר ביחסים בינהם ולא נתפלא אם בקרוב תהיה להם הודעה מרגשת לאומה.

רציניים. אייל גולן ודניאל גרינברג (צילום: אהוד שגב)
רציניים. אייל גולן ודניאל גרינברג (צילום: אהוד שגב)