רביעי שעבר. בעז שרעבי מגיע להופעה במועדון "גריי" ביהוד כשהוא חמוש במשקפי שמש לאחר ניתוח קטרקט שעבר. רגע לפני שהוא עולה לבמה, הקהל מתבקש שלא לצלם את המופע עם פלאש כדי לא להפריע ולהזיק לשרעבי. אלא ששני צופים לא ממושמעים מפעילים את הפלאש ומצליחים לעצבן את שרעבי, שמפסיק את ההופעה, בורח אל מאחורי הקלעים וחוזר רק כעבור שמונה דקות.

אילן קשת, מנהלו האישי של בעז שרעבי, אצלו הכל בסדר?

"אכן, בעז עבר ניתוח קטרקט בעין, וצילומי הפלאש סנוורו אותו ואילצו אותו לרדת מהבמה לכמה דקות כדי לתת לעין להירגע. בזמן הזה, וללא קשר לכך, הגיטריסט שלו ביצע שיר שהוא מבצע באופן קבוע, והמופע נמשך כרגיל. בעז מרגיש טוב יותר".


(צילום: מירי צחי)
(צילום: מירי צחי)

>באירוע חגיגי שערך מותג סווטש העולמי, לקראת השקת שעון TLV העניק דודו פולטורק, מנכ"ל קבוצת רולטיים יבואני סווטש לישראל, את השעון הראשון לראש העיר תל אביב –יפו רון חולדאי. חולדאי הודה ואמר: "כל הכבוד על היוזמה. הזמן בעיר תל אביב יפו לא עוצר לרגע!"

איתי סרג', רון חולדאי, דודו פולטורק. צלם אסף לב
איתי סרג', רון חולדאי, דודו פולטורק. צלם אסף לב

>בטי רוקאווי פרשה מעולם הדוגמנות וכבר מצאה עיסוק חדש: ״אני מרצה על הביוגרפיה שלי ועל ענף הדוגמנות שהקמתי. זה נקרא ‘למראית עין מטיילת בעולם'״.

)בטי רוקאווי (צילום: ינאי יחיאל
)בטי רוקאווי (צילום: ינאי יחיאל

>שלחו מזל טוב לפרופ' ניצן ביצ׳צ'ו ולזוגתו מירלה, להולדת הבן רעי. החמישי שלו, הראשון שלה.

>בחצרו של הרב יעקב ישראל איפרגן, "הרנטגן" מנתיבות, התקבצו בני משפחה, מכרים וחסידים מכל הארץ לחגוג את הולדת נכדו הראשון, נחמן נתנאל, בנו של רבי שלום מאיר איפרגן, בנו בכורו. "הרנטגן" כובד כמובן במצוות הסנדקות. רגע שיא נרשם עם בואו של אחיינו של "הרנטגן" - הרב יגאל שריקי, המכונה "הסי־טי", מאופקים. עד כה רבים סברו שהיחסים ביניהם היו צוננים. מעזרת הנשים השקיפו על הטקס הסבתא הרבנית רוחמה איפרגן ולצדה אחותו של "הרטנגן", הרבנית ברוריה איפרגן, המוכרת יותר בכינויה "הבוררת". באו לכבד: הרב רפי פרץ מהבית היהודי, דוד ביטן מהליכוד, המפכ"ל לשעבר משה קראדי, אפרים קונדה, יחיאל זוהר ועוד.

>לחגיגות המימונה בדימונה הגיעה גם ח"כ שרן השכל (הליכוד), שהתארחה בביתה של פעילת הליכוד בעיר, מרסל לביא שחם, כשהיא עטויה כפתן מסורתי. על שאלת ראש העיר דימונה, בני ביטון, מה לה ולכפתן, השיבה הח"כית הצעירה כי היא חצי מרוקאית. לשאלה נוספת של ראש העיר, "היכן העוזר הפרלמנטרי שלך דורון אטיאס?", השיבה השכל כי "הוא עזב לטובת חבר הכנסת דוד ביטן".