צילומי הסרט "פול גז" של הבמאי קובי מחט נמצאים בעיצומם ואתמול הכוכבים הזמר והשחקן נדב גדג', אורי פפר, עדן סבן, זוהר ליבה, תובל שפיר ואושיית הרשת קווין רובין ירדו לים המלח. אלא שתקרית חריגה מצד הזמר נדב גדג' הסתיימה בניידת משטרה שהגיעה למקום, בית חולים שערי צדק וביטול יום הצילומים.

על פי נוכחים על הסט, גדג' הכניס את הצוות ללחץ כשהגיע לסט הצילומים באיחור, כשהוא עצבני ומתוח ולא נשמע להוראות ההפקה, התבודד מכולם בפינה מורחקת מסט הצילומים ונראה היה כי נמצא במצוקה גדולה. פרמידיק שנכח במקום ניסה לטפל בו אך כשהבין כי גדג' מסרב לקבל טיפול הוזמנה ניידת משטרה למקום ובסופה פונה השחקן לבית חולים בירושלים. הזמר והשחקן הגיע לבית החולים שם קיבל טיפול ושוחרר לביתו

נדב גדג' (צילום: אסף לב)
נדב גדג' (צילום: אסף לב)


עוד מסרו מטעמו של גדג' כי הוא חש ברע משעות הבוקר ומצבו הלך והורע במהלך הצילומים. נכון לעכשיו זוכה "הכוכב הבא לאירווזיון" לא ישוב לצילומי הסרט לאור התקרית עד להודעה חדשה. זאת לא הפעם הראשונה שגדג' מסתבך, רק לפני חודשיים הודח גדג' מהלהקה צבאית בה שירת לאור בעיות משמעת והוחלט כי לא ימשיך לשרת כזמר ביחידה.

עופר מנחם מנהל יחסי הציבור של גדג' מסר: "נדב הגיע אתמול לצילומים וחש ברע מהבוקר, הוא התייבש ועם השעות מצבו לא הוטב בשל כך ועל מנת לא לקחת סיכונים הוא פונה לבית החולים לטיפול ובדיקות. כעת הוא כבר בבית מרגיש טוב והכל בסדר".

קובי מחט במאי הסרט פול גז מסר בתגובה: "אתמול הסתיימו בהצלחה צילומי הסרט פול גז, נדב גדג׳ לקח חלק משמעותי בסרט. עם תפקיד מעולה. חשוב להבהיר כי אתמול נדב לא הרגיש טוב עקב עומס החום הכבד. אך עבודתו לא נפגעה. חשוב לי לציין שנדב לא תקף ולא קילל איש, אנו אוהבים ודואגים לו, ומאחלים לו החלמה מהירה".

חייל. (צילום: עומר הכהן)
חייל. (צילום: עומר הכהן)