הכירו את ארצ'י האריסון מאונבאטן-וינדזור. זהו שמו של התינוק המלכותי שנולד אך לפני יומיים לדוכסים מסאסקס, נסיך הארי ומייגן מרקל. בני הזוג חשפו היום (רביעי) את השם באינסטגרם, בתמונה בה הם נראים כשהם מציגים את הרך הנולד לסבתא-רבא שלו, הלא היא המלכה אליזבת', ולבעלה, הנסיך פיליפ. גם אמה של מייגן היתה שם. 




מוקדם יותר חשפו ההורים המאושרים את בנם לעולם. ארמון המלוכה פרסם היום (רביעי) סרטון בו נראים ההורים המאושרים מחויכים, כשהתינוק המלכותי מעורסל בחיקו של אביו ומכוסה בשמיכה.


מרקל נראתה קורנת בשמלה הבהירה ואמרה "זה מדהים, יש לי את שני הבחורים הטובים ביותר בעולם, אני מאושרת. יש לו את המזג המתוק בעולם, הוא רגוע ואלה היו יומיים מיוחדים מאד", הוסיפה האם. האב הטרי אמר: "הוא פשוט חבילה של אושר". 

ארצ'י הקטן נולד ביום שני בבית החולים, למרות שעל פי הדיווחים התכוונה מרקל ללדת בין כותלי הארמון. כמקובל במשפחת המלוכה ועל פי הכללים המסורתיים, המלכה הייתה הראשונה מקרב בני המשפחה שקיבלה את הבשורה על הלידה ולאחר מכן עודכנו שאר בני המשפחה. רק לאחר מכן שחרר הארמון הודעה רשמית לתקשורת באתר הרשמי או בחשבון הטוויטר של בית המלוכה וכתב: "אנחנו שמחים להכריז כי הדוכס והדוכסית מסאסקס הביאו לעולם את בנם הראשון בשעות הבוקר המוקדמות במשקל בריא של 3.260. הדוכסית והתינוק שניהם מרגישים נפלא והזוג מודה לציבור על ההתרגשות והתמיכה בתקופה היפה של חייהם". 

מייגן מרקל, הנסיך הארי והתינוק. צילום:  דומיניק ליפינסקי/AFP
מייגן מרקל, הנסיך הארי והתינוק. צילום: דומיניק ליפינסקי/AFP

הנסיך הארי יצא אל התקשורת לאחר הלידה ואמר "אני מאוד מתרגש להכריז כי מייגן ואני הבאנו לעולם תינוק, בן בריא מאוד. האם והתינוק במצב מצוין. זו הייתה החוויה הכי מדהימה שיכולתי לדמיין לעצמי. איך נשים עושות את מה שהן עושות הוא מעבר לתפיסה האנושית, אך שנינו נרגשים ואסירי תודה עבור כל האהבה והתמיכה מבחוץ. היה מדהים, רק רציתי לשתף את זה עם כולם".