שמונה חודשים חלפו מאז זכתה כוכבת "האח הגדול" לשעבר והמנחה דנה רון בתביעת ענק שניהלה מול קשת בגין הטרדה מינית שעברה בשידור חי. נראה כי יש כאלה שחשבו שאת הכסף שהיא קיבלה היא מחביאה מתחת לבלטות בביתה כי אתמול היא עברה תסריט אימים בדירתה בצפון תל אביב שם היא מתגוררת עם בן זוגה יריב נתי ושני בניה.

בשעות הבוקר המאוחרות בעודה יושבת בביתה, נפתחה לפתע הדלת עם מפתח ושני פורצים רעולי פנים חדרו לדירתה. למזלה של רון בנה, טום, ששהה עימה באותה עת בדירה, הצליח להבריח את הפורצים שהותירו את מפתחות דירתה במנעול הדלת כניסה. למקום הגיעו ניידות כשבינהם גם שוטרים מיחידה מיוחדת לזיהוי פלילי שפצחו בחקירה וניסו להבין כיצד הגנבים הצליחו להשיג מפתח לדירה.

דנה רון ויריב נתי (צילום: רפי דלויה)
דנה רון ויריב נתי (צילום: רפי דלויה)


זאת לא הפעם הראשונה שרון זוכה לביקור מפתיע שכזה, לפני כשנתיים קרה מקרה דומה וגם אז שפורץ חדר לביתה כשברשותו מפתחות לדלת. מאז הספיקה רון להתאושש מהתקרית והחליפה צילינדר חדש ונראה כי גם המפתחות למנעול החדש הגיעו לידיהם של הפורצים. כנראה מקרי העבר השפיעו על המנחה ובחודש הבא היא ונתי יעזבו את דירתם ויעברו למתחם צמרת, שם יתגוררו בבניין עם שומר בכניסה בתקווה שלא יתרחשו אירועי פריצה נוספים.