שאפו ענק לגילי ארגוב שקיבל בשבוע שעבר טפיחה רצינית על השכם, תעודת הוקרה על העובדה שנגמל ועל כך שהוא עושה צעדים על מנת לעזור לנוער להיגמל מסמים.

ארגוב, אני גאה בך!

"תמיד דיברו על הגמילה שלי למרות שאני כבר כמעט חמש שנים נקי. אני עוסק בהשלמת האלבום החדש והספקתי להקים משפחה שאני מאוד אוהב, אנחנו מצפים בעזרת השם לילד שלישי. החלטתי שהגיע הזמן לשים סוף לשמועות ולרכילות ולספר את האמת שלי בשילוב להיטים ים תיכוניים מכל הזמנים. כבוד השופטת יפעת שטרית התקשרה והזמינה הרצאה עבור עוזרים משפטיים. בנוסף פנה אלי כבוד הרב מנחם לרנר, שליח חב"ד בעזריאלי ראשונים, והזמין אותי להיות אורח מרכזי ב'חמישי יהודי', שבמהלכו התראיינתי על הסיפור האישי שלי וגם שרתי. אני עושה את זה כי אני רוצה לעזור לכמה שיותר אנשים שנמצאים במצוקה להאמין שאפשר לעשות שינוי גם ברגע האחרון. אני מתכוון להגיע לכל מקום בארץ עם ההרצאה וחשוב לי להציל כמה שיותר בני נוער".


גילי ארגוב והשופטת יפעת שטרית (צילום:אייל לידאני )
גילי ארגוב והשופטת יפעת שטרית (צילום:אייל לידאני )

>איש יחסי הציבור, זמיר דחב"ש, ובן זוגו, ירון רמתי, התחתנו אחרי 12 שנות זוגיות וארבעה ילדים משותפים. החתונה התקיימה באולם הרצל 16 שבבעלות רותי ברודו. הרימו: זהבית כהן, עברי לידר, קרנית פלוג, דורית ביניש, שלמה קרמר ודורית חכים, עמוס שוקן, אירית אשתו וליאורה הבת. באומנותי: בנות להקת AWA המתמחות במוזיקה תימנית אתנית, שהקפיצו את הקהל.

>בחמישי הבא ייערך ערב התרמה של עמותת מרכז טל לצעירים חולי סרטן - "חלאסרטן" בבית משפחת שמלצר שבסביון. מטרת הערב היא גיוס כספים לטובת הקמת מרפאות לתמיכה בצעירים חולי סרטן במכונים האונקולוגיים בישראל. האירוע יהיה בסימן מסיבת פתיחת עונת הקיץ ויכלול הופעות של הזמרים רותם כהן, אניה בוקשטיין ושפיטה. בנוסף יועלו מופעי סטנד־אפ קצרים של צביקה הדר ונלי תגר.

וכרגיל מסיימת ליאורה את המדור במצווה גדולה. ב–26 במאי יופיעו באמפי שוני בבנימינה אהוד בנאי ועידן עמדי בערב התרמה למען כפר נהר הירדן, כפר המארח במהלך השנה כאלפיים ילדים בני 8־18 שמתמודדים עם מחלות קשות וכרוניות ועם מוגבלויות שונות. הילדים נהנים מימי נופש משמחים, מעצימים ובטוחים רפואית, והכל בחינם. נשיא הכפר הוא השחקן חיים טופול והמנכ"ל הוא יובל חלמיש.

כרטיסים ניתן להשיג באמצעות האתר: www.eventbuzz.co.il/jrv2019.