לפני שבוע דיווחנו לכם לראשונה כי מריה דומרק החליטה בצעד מפתיע להסיר את כל התמונות שהעלתה לחשבון האינסטגרם המפואר שלה, המונה למעלה ממיליון עוקבים. הסיבה, כך גילינו, היא שדומרק נשברה מהתגובות הקשות שקיבלה, מהבריונות והאלימות ברשת שספגה, והחליטה בצעד דרסטי להסיר את כל התמונות שאי פעם העלתה לחשבון שלה, במטרה לא להיתקל מחדש בתגובות הקשות.

דומרק החליטה לפתוח דף חדש באינסטגרם והעלתה רק תמונה אחת של פניה וכתבה "תפיצו אהבה ולא שנאה". גם בן זוגה רועי קורנבלום העלה פוסט ארוך על התגובות הקשות שקיבלה זוגתו. 
צילום מסך מתוך אינסטגרם
צילום מסך מתוך אינסטגרם
אמש היא חזרה שוב לחיינו, והעלתה תמונה נוספת שלה לאינסטגרם לצד פוסט ארוך המגולל את נסיבות המקרה וכתבה: "התמונה מעל צולמה שעתיים לפני שהחלטתי לשנות גישה. חזרתי הביתה והרגשתי שאני חייבת לצלם תמונה לאינסטגרם כי אין לי מה לעלות, והרגשתי סופר לחוצה כי השמש התחילה לשקוע. הייתי בלחץ ועצבנית מהסיטואציה, ולא היה בי טיפה של מצב רוח לעשות פוזות ולחייך. עמדתי שם מול רועי המסכן שמצלם. הרגשתי שאני מצטלמת נורא, רטנתי בקול שאני לא מבינה איך כולן עושות תמונות יותר יפות משלי".

"האינסטגרם שבשבילי הוא חלק מהעבודה", הוסיפה פליטת הריאליטי. "מקור פרנסה שאני מודה עליו בכל יום ודרך להגיע להרבה מאד אנשים, הפך גם לנטל. הוא לא מייצג את מי שאני ולא את האופי שלי אלא את העבודה שלי , אז למה אני בכלל מופתעת שכל מה שמתעסקים בו סביבי זה איך שאני נראית, אז החלטתי שלא בא לי להישפט יותר על מראה ונמאס לי להישאב לתוך בועה של השוואות לאחרים ולהישרט על דברים שטחיים שלא משפיעים על מדד האושר שלי. לפני שבוע אמרתי בפעם הראשונה נמאס לי ומחקתי את כל התמונות בתקווה לשנות את הדרך שלי. זו הפעם הראשונה שהרגשתי כאילו ירד ממני תיק מאד כבד, הייתי בחופשה מהעבודה. פעם ראשונה שלא חשבתי על הפוסט הבא, וכמה לייקים הוא יקבל ואם יאהבו אותו או לא, הפסקתי לכעוס על עצמי, והתעסקתי רק במה שעושה לי טוב".