זוכרים שקראתם כאן ב-TMI כי ייתכן ויתקיים איחוד משפחתי מרגש בין שימי לאביבה ובן אל תבורי בחתונה המשפחתית של אחיה של אביבה? ובכן, נראה שהדברים קצת השתנו מאז. אמיר אזולאי, אחיה של אביבה תבורי, יתחתן ביוני עם סיוון לאחר 15 שנות זוגיות, שבהן הביאו לעולם ילדה. קשה להגדיר את האירוע כשמחה משפחתית שלמה, מאחר שקיים נתק בינו לבין בן־אל ואביבה. מי שיגיעו לחתונה מהצד של התבורי'ס הם: בת־אל, שימי ויהודית. עבור שימי מדובר בסגירת מעגל, כיוון שהופיע בבר המצווה של אמיר. מי שיפיק את החתונה הוא בן הדוד של בן־אל, עדי טפר.

שימי ויהודית תבורי, משפחה לא בוחרים?

"המשפחה ביקשה ששימי יוביל אותו לחופה וגם ישיר".


אמיר, ישמח חתני? אביבה מוזמנת?

"לא. ואני לא רוצה להרחיב".

עדי טפר, תסביר מה קורה.

"אביבה לא תוזמן לחתונה לבקשתו של אמיר, מאחר שלאורך השנים היא לא טרחה לשאול לשלומו או לבקרו. בן־אל יקבל הזמנה ויבחר אם להגיע או לא. אין לנו כלום נגדו, אנחנו אוהבים אותו גם במצב הנוכחי ומאחלים לו הצלחה רבה".

אביבה תבורי סירבה להגיב.

שימי ויהודית תבורי (צילום פרטי)
שימי ויהודית תבורי (צילום פרטי)

>כבר שבע שנים רונית רפאל מטפלת בכוכבים הנוצצים בפסטיבל הסרטים בקאן. השנה קיבלו טיפול על בסיס אבקת יהלומים: אווה לונגוריה, אל פנינג, ג'וליאן מור, מריה קארי, פנלופה קרוז ועוד.

>בראשון השבוע הוענק פרס דן דוד היוקרתי לחמישה זוכים, שיחלקו ביניהם 3 מיליון דולר. אירחו בגאון: גבריאלה דוד והבן אריאל דוד. את הערב פתח נשיא המדינה, ראובן ריבלין. באו לעשות כבוד: גליה מאור, נועם סמל, פרופ׳ איתמר רבינוביץ', אלפרד אקירוב, שחר זיו, יצחק סוארי, ראובן שיף ועוד.