בחודש הבא זה יקרה, נטע אלחמיסטר תצעד בשביל חופה ותינשא לבחיר ליבה רמי גרשון בחתונה גדולה ומושקעת עם מאות מוזמנים ברי מזל (בתקווה שכולם ייכנסו לאולם, לאחר שחשפנו בשבוע שעבר כי יש יותר אורחים ממקומות באולם). עד שזה יקרה, הדוגמנית לא מוותרת על אף סיבה למסיבה, ורגע לפני שתהפוך לאישה נשואה, תיפרד הדוגמנית מהסטטוס שלה כרווקה בכמה אירועים משמחים. שבועיים לפני שתשבע אמונים, תארוז אלחמיסטר את בגדי הים הלבנים שלה, ותיסע יחד עם 20 מחברותיה הטובות, ביניהן שותפתה לעסק נועה בני והדוגמנית קורל סימנוביץ, לחגיגות מסיבת הרווקות שתערך בוילה יוקרתית בצפון הארץ. החגיגות לא יסתיימו שם ושבוע לאחר מכן כל החברות וקרובות המשפחה ייפגשו שוב באירוע מצומצם בביתה הכולל טקס הפרשת חלה.

מושלמת בלבן. נטע אלחמיסטר (צילומים: דורי אהרון)
מושלמת בלבן. נטע אלחמיסטר (צילומים: דורי אהרון)

בינתיים, כדי להעביר את הימים עד ליום הגדול של חייה, אלחמיסטר לא נחה לרגע וממשיכה למלא את הלו"ז שלה בעבודה. בסוף השבוע האחרון הצטלמה אלחמיסטר לקמפיין הקיץ של רשת סאקרה להם היא משמשת פרזנטורית רק שהפעם סט הצילומים היה מיוחד ושונה והוא נערך במקום הכי טבעי לה, ביתה הפרטי שלה ושל גרשון.



על הסט, חשפה הפרזנטורית של מותג האיפור כי בנוסף להפתעות הצפויות במהלך החתונה, תוקם בסמוך לרחבה עמדת איפור וטאץ' אפ לאורחות (וגם לאלו מן האורחים) שיכלול את מיטב המוצרים של סקארה אותם היא מפרסמת.

היוש, מחכים להזמנה!
היוש, מחכים להזמנה!