כמה כיף זה לעבוד בתחום שאתה יכול לשלב בו גם את אחד התחביבים הכי גדולים שלך, אתמול זה קרה לדנה פרידר. השחקנית שמשמשת כפרזנטורית הראשונה של חברת הקוסמטיקה PAYOT בישראל התייצבה ליום צילומים שכולו מבוסס על אחת האהבות הגדולות בחייה, גלישה.

במסגרת צילומי קמפיין הקיץ למוצרי ההגנה מהשמש של החברה שנערכו בחוף בית ינאי, עלתה פרידר על הגלשן הפרטי שלה והוכיחה את כשרון הגלישה שלה. למרות שחיכה לה ים שקט ללא גלים, הצליחה פרידר לטובת הטייקים הנרדשים לתפוס לא מעט גלים קטנים ולהוכיח כי מדובר בבחורה בעלת כישרונות רבים. בסופו של דבר היה קשה להוציא אותה מהמים, מה שגרם לאיחור של הצילומים. השחקנית סיפרה שעבורה גלישה היא כמו יוגה, מנקה את הנפש והמחשבות, מקום להתנקות מהכל והיא ממליצה על כך לכולם. דנה ידועה כחולת ים, וכבר לצילומים הגיעה עם שיזוף מושלם שמעיד שפתחה את עונת הקיץ כבר מזמן.

עם גוף כמו שלך היינו הולכים עם ביקיני לכל מקום. דנה פרידר (צילום: גיל חיון)
עם גוף כמו שלך היינו הולכים עם ביקיני לכל מקום. דנה פרידר (צילום: גיל חיון)


כשנתבקשה ללבוש בגד ים בקיני סירבה פרידר בתוקף והתעקשה ללבוש אך ורק בגדי ים שלמים שהביאה עימה מהבית. אז מה הסיבה שפרידר סירבה ללבוש בקיני? כי לא נראה שיש לה ממה להתבייש עם בטן מחוטבת בריבועים כמו שלה. פרידר נימקה והסבירה שהיות כי מדובר בקמפיין בו היא גולשת, היא חששה שהבקיני עלול לזוז או ליפול במהלך הגלישה במים.

 

חולת ים וגלישה. דנה פרידר (צילום: גיל חיון)
חולת ים וגלישה. דנה פרידר (צילום: גיל חיון)
צילום: גיל חיון
צילום: גיל חיון