אביבית בר זוהר לא נחה לרגע, וממשיכה לסמן וי על עוד חלום שכתבה במחברת השאיפות שלה. האישה והתושייה מצליחה להפתיע כל פעם מחדש עם יעדים נוספים ואחרי שהשתתפה בתוכניות ריאליטי, הצטלמה לקמפיינים נחשקים, הוציאה סינגל, נכנסה לעולם המשחק, פתחה קונדיטוריה מקוונת למכירת עוגות, ערכה הרצאות להעצמה נשית ולזוגיות, אפילו התערבבה בביצה הפוליטית תמכה בליכוד ובילתה עם יאיר נתניהו, כעת כובשת בר זוהר יעד נוסף.

בר זוהר השיקה קולקציית אודמים חדשים בשיתוף עם חברת פלורמר ישראל, על פי טעמה האישי. בר זוהר טסה עד למשרדי החברה באיסטנבול בכדי לפתח את ליין הצבעים האהובים עליה תחת הסולגן KISS ME MORE, וכמובן שאדום בוהק הוא אחד הגוונים הבולטים בליין האודמים החדש.



בר זוהר העלתה פוסט ושיתפה את עוקביה במסע שעברה: "עוד יעד שסימנתי לעצמי, ליין אודמים משלי. יש לי מחברת קסומה מחברת שאיפות ויעדים בחיי, הדרך עוד ארוכה ומעניינת אבל כל אבן דרך שכזו גורמת לי לאושר עילאי. עמדתי בה למרות הקשיים ולמרות אנשים רבים שניסו ועדיין מנסים לשים לי רגליים בדרך שלי. זה בסדר מקבלת זאת בהמון אהבה, כי רק בזכותם אני מי שאני. בדרך ליעד הבא, מכינה לכם מלא הפתעות"

אביבית בר זוהר (צילום: אלמוג גבאי)
אביבית בר זוהר (צילום: אלמוג גבאי)