ערב מרגש במיוחד עבר על הוונדרוומן הישראלית גל גדות שנבחרה להגיש פרס בטקס התוכניות והסרטים של MTV ארצות הברית. הכוכבת הבינלאומית תוצרת הארץ עלתה לבמה כשהיא זוהרת כמו תמיד באוברול כחול כהה ללא שרוולים בעל מחשוף עמוק ומדוייק, והציגה את הזוכה בפרס "שחקנית השנה". לאחר הקראת המועמדות, גדות הזמינה את סנדרה בולוק שזכתה בפרס על השתתפותה בסרט " Bird Box " והעניקה לה את פסלון ה"גולדן פופקורן".

והזוכה היא....גל גדות (צילומים: kevin winter, getty images)
והזוכה היא....גל גדות (צילומים: kevin winter, getty images)

למרות שזו הייתה בולוק שהרוויחה את הפרס, נראה שכל מה שעניין את בנה זה הנוכחות של גל גדות באולם. הכוכבת סיפרה בנאום הזכייה שלה כי הבן שלה מאושר שהיא הצטלמה לסרט כי כך הוא זכה לעמוד באותו החדר עם כוכבת-על אמיתית כמו גל גדות.


מרגשות. גדות וסנדרה בולוק
מרגשות. גדות וסנדרה בולוק

למרות המעמד המרגש וההזדמנות שקיבלה גדות לעמוד יחד עם כוכבים רבים בהוליווד, היא פספסה אירוע משמעותי לא פחות שהתרחש אתמול בערב בישראל הרחוקה. כחלק מהמחיר הכבד שגל גדות משלמת בכך שהיא מתגוררת הרחק מבני משפחתה, היא נאלצת לפספס רגעים משפחתיים ואתמול היא נעדרה מציון דרך משמעותי בחייה של אחותה הקטנה דנה שסיימה אתמול את לימודי התואר שלה וקיבלה תעודה בטקס חגיגי. ההורים לבית משפחת גדות נכחו כמובן בטקס ואף העלו תיעוד לרשתות החברתיות כשגדות בעצמה הגיבה באימוג'י של שלוש לבבות. בטוחים שהיא גאה בך!