הרגע המטלטל בו קלואי קרדישאן מגלה שאב בתה טרו בוגד בה עם חברה טובה של המשפחה סוף סוף מגיע לטלוויזיה. העונה החדשה של הריאליטי המשפחתי של הקרדשיאנס מגיעה לסיומה ובפרק כפול וחגיגי מגיע הרגע הכי דרמטי של המשפחה בשנה האחרונה, כשקלואי מגלה שבן זוגה, שחקן ה-NBA טריסטן תומפסון התמזמז במסיבה עם החברה הכי טובה של אחותה הקטנה קיילי, ג'ורדן וודס.

הסיפור אמנם נחשף כבר לפני כחצי שנה אבל עד כה לא היה ברור איך המשפחה התמודדה עם הסערה שהתחוללה אצלם בבית. בעוד שכולם מנסים להבין בדיוק מה קרה ואיך יצא שוודס, שהייתה חלק בלתי נפרד מהמשפחה העזה לבגוד כך באמון האחיות, בפרק שישודר בסוף החודש בארצות הברית קלואי קרדשיאן מתועדת בשיחה עם סקוט דיסיק והאקסית שלו קורטני קרדשיאן, בה היא מספרת להם כי היא מחפשת חבר משותף שיילך לביתו של תומפסון בקליבלנד כדי לבדוק שהוא לא פגע בעצמו, לאחר שאמר לה בטלפון שהוא "הולך להתאבד".



"הוא קשקש הוא אמר לי 'אני לא יכול להפסיק לחשוב על הבלגן שגרמתי'", אמרה קלואי "הוא עושה את זה כדי לקבל את תשומת הלב שלי אבל הוא איים שהוא יפגע בעצמו ויתאבד". סקוט מנגד, התעצבן על הסיטואציה ואמר למצלמה "העובדה שקלואי יושבת כאן שבורת לב אבל דואגת לרגשות של תומפסון או מודאגת מהאפשרות שהוא יפגע בעצמו? כלומר, זה רק מראה כמה היא אוהבת אותו, ומה שהוא עושה לה זה לא הוגן, פוגעני ומעצבן אותי לשבת ולראות את זה". תכלס צודק.

בתמונה: קיילי ג'נר והאקס חברה שלה ג'ורדן וודס (בעיגול, טריסטן תומפסון) צילום: גטי
בתמונה: קיילי ג'נר והאקס חברה שלה ג'ורדן וודס (בעיגול, טריסטן תומפסון) צילום: גטי