נס גדול קרה לנטלי לוי אשתו של דודו אהרון שנקלעה לתאונת בית מצערת שהותירה בה כוויות בפנים. מאז שרנה, בתם בת החצי שנה של הזמר המסלסל ואשתו החלה לאכול אוכל מוצק ודייסות, האמא המסורה הכינה לה מדי יום אוכל מיוחד בעזרת מכשיר אידוי המיועד לתינוקות, שמאדה וטוחן את המזון. אממה, בשבוע שעבר ניצלו לוי ובתה מפגיעה מאד קשה ממה שהתחיל בעוד פעולה יומיומית ונגמר כמעט באסון נוראי.

בעקבות תקלה של המכשיר, בשיאה של ההרתחה והאידוי, המכשיר נפתח כשלוי עומדת מעליו והמים הרותחים ניתזו על פניה של לוי בעוצמה חזקה של קיטור. למרבה המזל היא לא אחזה באותה העת בבתה רנה בידיה, כך שהקטנה ניצלה אך פניה היפות של לוי נותרו עם כוויות. לוי הובהלה מיד למיון בבית החולים לקבלת טיפול רפואי ובימים אלה היא נמצאת בהליך החלמה.

נטלי לוי דודו אהרון (צילום: צ'ינו)
נטלי לוי דודו אהרון (צילום: צ'ינו)


האמא הטרייה שיתפה את העוקבים בסיפור המטורף וסיפרה כי יום לפני התקרית, היא ביקרה יחד עם בעלה אהרון אצל רבנים שניסו לשכנע אותה לשמור שבת. היא השיבה להם כי היא שומרת שבת למעט שימוש בחומרי חשמל להכנת תזונה לרנה, כמו אותו מכשיר אידוי שגרם לה לכוויות בפניה. אלה שבעקבות התאונה, לוי החליטה להתחזק ושמרה את השבת האחרונה "המכשיר הזה שמנע ממני לשמור שבת, התפוצץ לי בפנים. תודה לאל ששומר עליי ולא קרה לי נזק חמור יותר, והכי חשוב שרנה שלי לא הייתה על הידיים שלי באותו רגע. כמובן שאת השבת שהייתה שמרתי, ובע"ה בלי נדרת אמשיך לשמור".