המגיש אלעד זוהר הפך מאיש בוקר לאיש לילה ומתחיל לתקלט מדי ערב ביום שני במסעדת "סילו" בחולון. יריית הפתיחה הייתה השבוע יחד עם חגיגות יום הולדתו ה–37. הגיעו להרים מגישי הערוץ אברי גלעד, קובי מחט, טלי מץ, וגם אורין ג׳ולי, שהגיעה עם חבריה לנשק החם, מיכל דליות ועוד.


אלעד, זוהר בדשא?

"מוזיקה תמיד ריגשה אותי וכמובן מול קהל אני מרגיש בבית. השילוב ביניהם היה שאיפה שלי כבר שנים ולא הגעתי לזה. נפגשתי באקראיות עם די–ג'יי ותיק, והיה לנו חיבור אישי מיידי. הוא הראה לי את רזי המקצוע ובעזרת כמה חברים טובים הגשמתי את החלום בדיוק ביומולדת 37".



חזאי, מגיש ועכשיו גם דיג'יי. אלעד זוהר (צילום: בינימין אדם)
חזאי, מגיש ועכשיו גם דיג'יי. אלעד זוהר (צילום: בינימין אדם)

>רועי חיון, מלך הפורקס שגם ישב בכלא, לא נותן לשום דבר להעיב על רמת החיים שלו. בשבוע שעבר הוא העניק לאשתו מתנת יום הולדת צנועה - מכונית בנטלי נוצצת. ליאורה פנתה לרעיה המאושרת שהגיבה: "היי ליאורה, אני לא מוכנה שיתפרסם שום דבר כזה. אף אחד לא צריך לדעת מזה".

אני לא מבקשת רשות לפרסום, אוטו זה דבר שרואים.

"ואני דורשת שזה לא יקרה. אני אדבר עם אלכס מבנטלי ואבהיר לו שדבר כזה לא יכול לקרות. את לא תפרסמי דבר שקשור לשם שלי, שאני לא מעוניינת".

אין לי מושג מי זה.

"את חוצפנית, ואם את חושבת שאת יכולה לעשות מה שאת רוצה, בשביל זה יש מערכת משפטית, ואל תגרמי לי לנקוט בצעדים שאת תשלמי עליהם כמו עילה לדיבה וחדירת הפרט, ברגע זה העורך דין שלי ימנע זאת".




די למלחמות. רני רהב (צילום: אביב חופי)
די למלחמות. רני רהב (צילום: אביב חופי)

>בעקבות מלחמת העולם בין רני רהב ועו"ד איתמר בן גביר בתוכנית "שרון ורני בע"מ" החליטה ליאורה לכנס את הנצים, שצרחותיהם החרידו את מנוחת האנשים ברחבי הארץ בשישי אחר הצהריים.


שלום לאיתמר בן גביר. הלכת לבקש סליחה בקבר של רבין בעקבות הטפת המוסר של רהב?

"הדבר היחיד שאני צריך לבקש סליחה זה שלא הפגנתי יותר נגד רבין. רבין הביא עלינו את אוסלו ומסר נשק למחבלים, נשק שממנו נרצחו אלפיים יהודים".

הוא טען שקראת בזמנו לרצח רבין. זה נכון? אתה מתחרט?

"רהב יודע שזה שקר. לא קראתי לרצוח את רבין. תמיד אמרתי שליהודים אסור לדבר בכלי נשק אחד מול השני. הוא חשוף לתביעת דיבה, אולי הוא בונה על זה שאיי מרשל ישלמו את הכסף. אני שמח שבמהלך הראיון הבהרתי לו שאני לא אחד מהלקוחות השמאלנים שלו, אלא נותן לו מנה אחת אפיים".

רהב, יפה שלמרות ההתקרבות למשפחת נתניהו, אתה עדיין מגן בלהט על זכרו של יצחק רבין. עו"ד בן גביר גם מאיים בתביעה על כך שאמרת שהוא קרא לרצח רבין.

"את מה שהיה לי לומר אמרתי בתוכנית שלי".