אורטל עמר שיגרה אתמול בשעות הבוקר כפי שדיווחנו לכם לראשונה, מכתב התראה לפני תביעה לאקס ואב בנה, בן אל תבורי על כך שחשף את פניו של בנם המשותף תו פרינס ברשתות החברתיות בלא הסכמתה, אך זה לא גרם לזמר הנודע לחזור בו ולהסיר את התמונה של הפעוט שנחשף לראשונה לעולם שמונה חודשים אחרי לידתו.

בצל השערוריה החדשה לתבוריז ועמר שכבשה אתמול את מדורי הבידור, התייצבה הכתבת של "ערב טוב עם גיא פינס" בשעות הערב אל מול עדשות המצלמה, באירוע השקה לחנות הפופ אפ של הוגו בוס לפקטורי 54 בנמל תל אביב ושידרה עסקים כרגיל. למרות שהיא רגילה להיות זו ששואלת את השאלות ומבינה איך הדברים בעולם הבידור עובדים, עמר סירבה להתראיין בכל נושא ושמרה על זכות השתיקה.

החיוך מחליף את המילים. אורטל עמר (צילומים: רפי דלויה)
החיוך מחליף את המילים. אורטל עמר (צילומים: רפי דלויה)


עוד בלטה אדל בספלוב שחזרה לעניינים והתייצבה באירוע השקה ראשון שלה מאז לידת בתה הבכורה שייה. לפני ארבעה ימים היא חגגה לחברתה הטובה שי מיקה, אבל כעת היא לקחה הפוגה קלה מהאימהות לטובת העבודה, הותירה את הפעוטה בהשגחה והגיעה עם בן זוגה מאץ עבד לאירוע השקה. בספלוב סיפרה שהיא בעננים ומאושרת כ"כ ושזה "הדבר הכי טוב שקרה לה". עוד נראו עומר חזן, רועי סנדלר, ליאנה עיון, אלישע בנאי, מאיר סויסה שהגיע לצפות בהופעה של בנו הראפר ואחרים.

כוכבת. אדל בספלוב
כוכבת. אדל בספלוב

רועי סנדלר, ליאנה עיון ועומר חזן
רועי סנדלר, ליאנה עיון ועומר חזן