זוכרים איך לפני שמונה שנים מייקל לואיס האיש והקוביות הבהיל את נטלי דדון, אנה ארונוב ושאר המתמודדים בעונה השישית של "הישרדות VIP" כשלקה בליבו במהלך משימה? הדוגמן שהצליח לעורר בשבוע שעבר מהומה גדולה סביב סרטון "אתגר הבקבוק" הפרובוקטיבי שהעלה, השתתף בעבר בריאליטי המאתגר אלא שכבר במשימת החסינות הראשונה, לקה בליבו והוא פרש מהמשחק כמודח השני.

הדוגמן הצעיר ידוע כסובל מבעיה מולדת של מום בלב שנקראת "תסמונת וולף פרקינסון" שמנעה ממנו בין היתר גם להתגייס לצבא אלא שכעת למדור נודע, כי למרות זאת, הפקת "הישרדות VIP" שמלהקת לעונה הבאה שתצטלם כבר במהלך החודש הבא, נמצאת שוב במו"מ עם האיש והשרירים לטובת השתתפותו בעונת הסלבס הבאה.

מייקל לואיס (צילום: אביב חופי)
מייקל לואיס (צילום: אביב חופי)


עדיין לא ברור כיצד יוכל לואיס להשתתף בתוכנית לאור מצבו הרפואי, אך במידה ורופאיו יאשרו את השתתפותו, הוא ינסה שוב את מזלו רק שהפעם בפיקוח רפואי צמוד. במידה והכל יילך כמתוכנן, לואיס יצטרף לרשימת השמות שנמצאים במו"מ מתקדם עם ההפקה עליהם דיווחנו ביניהם טום באום, ירדן ג'רבי, סמיון גרפמן, מורן אייזנשטיין, ח"כ נאווה בוקר, אלינה לוי ואחרים.

מרשת 13 נמסר: "אנחנו שמחים על ההתעניינות לקראת צילומי העונה החדשה של הישרדות ברשת 13, אנו נמצאים כרגע בשלבי ליהוק ולא נתייחס בשלב זה לזהות המתמודדים".