עוד לפני סערת אפשטיין והצעירות קיבל אהוד ברק מכה קלה בכנף מעו"ד אילן בומבך, ששלח לו מכתב התראה לפני תביעת לשון הרע, אחרי שברק העלה ציוץ וסרטון שבהם טען כאילו איש העסקים וולטר סוריאנו התרברב בקרבתו לראש הממשלה וסידר באמצעותו, לכאורה, עסקה. מיד עם קבלת המכתב הוריד ברק את הציוץ, ציין כי התבסס על דברים לא בדוקים בתצהיר של רביב דרוקר וגם צייץ התנצלות נדירה בנוסח: "אני שמח לתקן ומצר על אי־דיוק הציוץ הקודם ועל עוגמת הנפש שבוודאי נגרמה למר סוריאנו עקב הציוץ הקודם".

עו"ד בומבך, איך תסכם?

"אני שמח שברק התנצל והסיר את הציוץ. מבחינתנו העניין הסתיים".


מישראל דמוקרטית נמסר: "כל עיסוקו של אהוד ברק בימים אלה הוא בגיבוש המחנה הדמוקרטי לכוח מאוחד שיפעל להחזיר את ישראל למסלול ולשמור אותה יהודית ודמוקרטית למען אזרחיה ובשירותם".

(צילום: אבשלום ששוני)
(צילום: אבשלום ששוני)

>אשת העסקים והאומנית רייצ'ל ויצמן חגגה השבוע יום הולדת בביתו רחב הידיים במגדלי יו של בנה הגרוש תמיר ויצמן. באו לברך, בין השאר: אביבית בר זוהר, טל ברודי, כלתה מיכל הקטנה הנשואה לבעל רשת מלונות "בראון" ניר ויצמן, ואחיו לירן המתגורר באמסטרדם. כולם צהלו ורקדו עד אור הבוקר.

(צילום: יח"צ)
(צילום: יח"צ)

>דווקא ירדנה עובדיה חגגה בר מצווה צנועה יחסית לנכדה אליאור. האירוע היה בסגנון קובני־לטיני, ועל הבמה הופיעו, לפי הסדר, הכישרונות העולים סטפן, רותם כהן ועומר אדם.

>אריק זאבי קנה דירה חדשה בתל אביב וסימס בתגובה: "קנינו דירה באותה השכונה שבה אנחנו גרים היום, כך שהמעבר יהיה קל יותר. אנחנו בדיוק משפצים ומתכננים להיכנס אליה בעוד כחודשיים–שלושה. תודה על ההתעניינות".

(צילום: רלי אברהמי)
(צילום: רלי אברהמי)

>זאב רובינשטיין מחלים בימים אלה מהתקף לב שעבר דווקא ביום הולדתו שחל ב–1.7. מי שהציל כנראה את חייו היה בנו שלומד רפואה. הבן הבחין מיד במצב החירום והזעיק אמבולנס.

שלום, זאב. תרגיע אותי. שמעתי שעברת התקף לב.

״שלום, ליאורה. זה הגיע גם אלייך?״.