בשעה טובה, אפי נצר, האיש, האקורדיון והאגדה, חוגג 85. ליאורה מיד התקשרה לברך ושמעה את אפי מצטנע: "לא חשבתי שאני אייטם למדור היפה שלך! חזרתי אתמול מפסטיבל מקהלות ענק בדולומיטים. עם שתי מקהלות מחיפה. הייתה הצלחה אדירה! אני חוגג בחוג המשפחה, חבורות הזמר חגגו לי כל אחת בתורה, רשת ג' עשתה תחרות בין 30 מלהיטַי הגדולים! גל"צ חגגה לי והשמיעה שעות משירַי ועוד. קיבלתי כאלף ברכות, לייקים ופוסטים מרגשים מאנשים שאינני מכיר אישית. התייבשה לי האצבע מהלייקים".

מה אתה אומר על דור ההמשך שלך, שרה'לה שרון, עינת שרוף?

"שרהל'ה ועינת, שתיהן חברות טובות שלי והן נפלאות, כל אחת בסגנונה האישי! אין סוד! אני עושה את מה שאני אוהב, ואוהב את מה שאני עושה! יש בי אהבה אדירה לארץ הזאת, לתושביה ולשירים שלה! אני גם מאושר שהיה לי חלק לא מבוטל בקריירות של ירדנה ארזי, עדנה לב, מוצי אביב, משה דץ ועוד; מאושר שמשמיעים שירים שהלחנתי לפני המון שנים, כמו 'בלדה לחובש', 'מלכות החרמון', 'גולני שלי', 'פרחים בקנה', 'מישהו הולך תמיד איתי', 'אין לי יותר מה לומר', 'אם תשוב', 'זר של נרקיסים', 'שלום על ישראל' ועוד!".


אתה עדיין מופיע?

"מועדוני הזמר שלי בחיפה ובתל אביב מפוצצים במנויים. השבוע למשל, היום הופעה באזור ירושלים, שופט בפסטיבל כרמיאל, אורח כבוד בכנס חטיבת גבעתי, שאת ההמנון שלה אני הלחנתי. וגם של גולני, חיל הרפואה, המודיעין, התותחנים, הבה"דים, וחיל הלוגיסטיקה אני הלחנתי. ביום שישי בצהריים בעיריית תל אביב. כך אני חוגג. בשבת בתשע בבוקר משדר זה 20 שנים ברדיו חיפה, תל אביב וירושלים. מנצח על ארבע חבורות זמר. מלחין שירים חדשים לדיסק שאני עומד להקליט".

מה הסוד שלך?

"שאני אוהב את החיים. מקווה שיאריכו לי את הקדנציה! ליאורק'ה, מקווה שיש אייטם. זה רק שמינית מפעילותי. תודה שפנית אלי. נשיקות".