בימים האחרונים מסתובבת ברשתות החברתיות תמונה של השורדת הפיינליסטית שמחה גואטה, כשהיא בחליפה צהובה צמודה, בלוק דקיק שקצת קשה לזהותה. כוכבת הריאליטי דיברה לא מעט על האי על דימוי הגוף שלה וכמה היא בטוחה בעצמה, ויש שיזכרו שאף סיפרה שבעבר הלא מאוד רחוק היא לא הייתה במשקל עודף בכלל.

גואטה, בתו של חבר הכנסת לשעבר יגאל גואטה, שהספיקה גם להסתכסך על האי עם ליהיא גרינר ונעמה קסרי כיכבה על המסך בחודשים האחרונים והפכה לפנים היפות של הנשים המלאות, לכן עוקבים רבים הופתעו לגלות כי את רוב חייה העבירה כרזה ולא כשמנה. סשן של שאלות בחשבון האינסטגרם שלה הביאה אותה לחשוף תמונות מהעבר ולפתוח את ליבה כשסיפרה "אני אוהבת את עצמי 50 קילו וגם 110 קילו שלמה עם עצמי ככה או ככה"

וכך כתבה: "אני חיה חיים שלמים כאישה חזקה שיודעת מה טוב לה ומה היא רוצה. דעתי תמיד נשמעת אבל לכל דבר יש את התזמון שלו. זה הטיימינג הנכון לדבר איתכן על הגוף שלנו. הוא ברשותנו וזכותנו לעלות ולרדת כרצוננו בלי שאלות למה ואיך. אבל, ויש אבל גדול, אני המראה של הרבה בנות ואחת השאלות הנשאלות ביותר היא: 'שמחה לא היית רוצה להיות רזה? במידה והיית לוקחת גלולה וקמה בבוקר רזה היית רוצה'? מה שרובנו שוכחות זה את התהליך. אין תוצאות מידיות בכלום הכל זה תהליך של למידה בחיים. לפני כ-4 שנים הייתי נראית ככה כמו בתמונה שלפניכם. מה זה אומר עליי? כלום!


למשקל אין משקל!" כתבה.

"כולנו עוברים חוויות בחיים טובות וטובות פחות בסוף אנחנו מבינות שהכל לטובה. לפני 4 שנים אחרי גירושים הפכתי שמנה, משם הפכתי לדוגמנית "פלאסייז" ומהמקום הזה- למובילת דעת קהל. משם לתוכניות הטלוויזיה השונות, תוכנית רדיו יומית ואפילו זכיתי להיות הפיינליסטית "השמנה" הראשונה בארץ וכנראה שגם בעולם. נתתי חלון הצצה שזה אפשרי, אבל היי כלום לא קרה בגלל שאני שמנה אלא בגלל שלא הרגשתי שונה מאף אחד בגלל האישיות שלי.  זה לא באמת משנה מה המשקל שלכן תלבשו את ההרגשה שלכן ובמידה ובא לך לרדת או לעלות במשקל זה שלכן בלבד. היום אני שמנה ובעוד חודש רזה ואז מה? אתן הרבה מעבר למשקל הגדרה או משבצת".