האם שרה נתניהו עומדת לקבל את אזרחות הכבוד של היישוב שבו נולדה וגדלה, קריית טבעון? זה יקרה אם היוזמה של פעילי ליכוד מהסביבה תקרום עור וגידים. המקומון "אינדקס", שמבשר על הרעיון המקורי, מזכיר כי הוריה של שרה, שמואל וחוה בן ארצי ז"ל, גדלו והתגוררו ביישוב הפסטורלי, והיא תמיד שמרה על קשר עם מקום הולדתה ואפילו הגיעה לשם לביקורים עם בעלה ושני ילדיהם, יאיר ואבנר.

עידו גרינבלום, ראש מועצת קריית טבעון, יש כבר תאריך להכרזה?

"בהצלחה".


מטעמה של שרה נתניהו לא התקבלה תגובה עד שעת סגירת המדור.

(צילום: יונן זינדל, פלאש 90)
(צילום: יונן זינדל, פלאש 90)

>מבזקוני בחירות: מושיק גלאמין הודיע שיצביע לאביגדור ליברמן, אבל גרסתו הרשמית: "אני לא יודע מה אני מצביע עד שאני מצביע". יאיר לפיד נראה יוצא לבד בשבת בבוקר מארקפה במתחם קיבוץ יקום עם כוס קפה מהביל.

(צילום: מתן צור)
(צילום: מתן צור)

>ד"ר מור אלטשולר לא מסתפקת בסטירה שהעניקה ליריב אופנהיימר, מראשי שלום עכשיו, ועכשיו היא מגישה נגדו גם תביעת לשון הרע באמצעות עו"ד אילן בומבך. ד״ר אלטשולר טוענת כי אופנהיימר הכפיש אותה והגדיר אותה כאישה אלימה, ולא פירט את נסיבות המקרה שבעטיו סטרה לו. לטענתה, הוא שלח אליה בעבר מתחזים שהגיעו לביתה, כביכול כדי לראיין אותה לסרט על הימין בישראל, ובפועל היו אלו אנשי שלום עכשיו, שניסו לפתות אותה לומר אמירות קיצוניות. בכתב התביעה נטען: ״על אף שהתובעת סטרה לו סטירה אחת חלשה, בשל העלבון שחשה מעצם העובדה שניסה לטמון לה פח, המשיך הנתבע להשמיץ אותה״. עו"ד אילן בומבך מסר בשמה של אלטשולר: "אין לי עניין להגיב".

אופנהיימר, עכשיו יהיה שלום עם מור?

"אגיב בבית המשפט".