דנה גרוצקי נמצאת באחת התקופות המאושרות בחייה, לצד קריירה משגשגת בטלוויזיה, קיבלה גרוצקי לפני כחודש את הגט המיוחל מהגרוש ואב בתה חיים שטרן לאחר שנתיים של מאבק גירושים קשה ומייגע. שבועיים לאחר הגירושים זכתה להצעת נישואים מפתיעה מבן זוגה בשנה האחרונה אסף ליס אותו הסתירה עד לסיום הנישואים הקודמים באופן רשמי ואפילו עברה לקורת גג משותפת עם בחיר ליבה החדש אך כל זה לא יכול לעבור בלי דרמה קטנה ומישהו שינסה להרוס את השמחה.

לא רבים ידעו אבל גרוצקי עברה בשנתיים האחרונות הליך גירושים מתמשך עם שטרן והמעיטה לדבר עליו בתקשורת עד שהסתיים באופן סופי. בסוף השבוע האחרון שיתפה גרוצקי בפתיחות בסוף השבוע האחרון בראיון שהעניקה לאחד מגופי התקשורת את המאבק המשפטי הקשה שניהלו, על המצלמות שהתקין לה מחוץ לביתה במהלך השנה האחרונה ושלל חוויות לא נעימות מהפרידה שלהם.

בימים יפים יותר. חיים שטרן ודנה גרוצקי (צילום: יח"צ)
בימים יפים יותר. חיים שטרן ודנה גרוצקי (צילום: יח"צ)


בעוד היא זכתה לתמיכה רבה מצד הגולשים, האקס שטרן לא ראה זאת בעין יפה ובחר להעלות בפוסט ברשתות החברתיות שלא הותיר ספק למי הוא מיועד: "האמת תמיד מנצחת, באופן מצער השקרנים תמיד מקבלים את זכות התגובה הראשונית שלהם, אבל חשוב שידעו שהאמת תמיד מתגלה בסוף לא משנה כמה מנסים להסתיר או לעוות אותה. שקרים הם רק מהמורה זמנית בדרך לבלתי נמנע. הילחם למען אלה שאתה אוהב, יהיה אמיתי לעצמך ודע את האמת שלך".

דנה גרוצקי סירבה להגיב לידיעה