רמי קליינשטיין ארז את חמו ואת אחיה של אשתו אלכס ועלה איתם על טיסה ללאס ווגאס. הסיבה, הזמר הוזמן כאורח להופעה של הזמר הבינלאומי האהוב עליו ליונל ריצ'י שנמצא בימים אלה במסע הופעות בארה"ב כשאל הטיול הוא החליט לצרף אליו לחוויה את בני משפחתה של אשתו שנותרה בבית עם הילדים. אלא שמה שהתחיל כחוויה משפחתית משמחת נגמר ברצף של תלאות.

במהלך הטיסה בעקבות מזג אוויר קשה ורוחות סוערות, נאלץ המטוס לנחות שלא כמתוכנן בבוסטון, כעבור שעות של המתנה מורטת עצבים בשדה התעופה עלתה החבורה על טיסה חלופית ללאס ווגאס אלא שכעבור דקות ספורות באוויר, גם המטוס החדש נתקל בתקלה טכנית והנוסעים המאוכזבים גילו כי המטוס מבצע נחיתה מהירה . כל הנוסעים נאלצו להמתין עוד שעות על גבי שעות בשדה התעופה עד שתמצא חלופה אחרת.

החבורה המאושרת (צילום: באדיבות עופר מנחם תקשורת)
החבורה המאושרת (צילום: באדיבות עופר מנחם תקשורת)


הזמר המיואש יחד עם כל נוסעי הטיסה שכבר איבדו לגמרי אמון שיגיע למחוז חפצם בשלום ובזמן עלו בפעם השלישית לטיסה רק שהפעם זה נגמר ביעד המיוחל. אחרי למעלה מ-48 שעות בשמי ארה"ב ב-3 טיסות שונות ועל כסאות ההמתנה הלא נוחים של שדות התעופה זכה קליינשטיין למחווה מפצה מהזמר הבינלאומי ונפגש עם ליונל ריצי מאחורי הקלעים לתמונה משותפת.

(צילום: לנס הפקות)
(צילום: לנס הפקות)