חוקי המשחק בפרסום השתנו ולאחרונה יותר ויותר חברות מסחריות טיפחו בשנים האחרונות טרנד חדש של נבחרת כוכבים שמשמשים שגרירים לקידום המותג של החברה ולא רק פרזנטור יחיד כפי שהיה נהוג עד כה אחרי חברות הסלולר גם רשת הסופרים שופרסל גרין בחרה נבחרת מכובדת משלה.

אתמול השיקה החברה את הנבחרת שלה במסעדת בורק, ביניהם נכחו אנה ארונוב, נטלי דדון, יעל גולדמן, ירדן הראל, טיטי איינאו, רוני דואני ההריונית, ינאי פרישר גוטמן ואחרים. כל אחד מחברי הנבחרת יצטרך לעמוד באתגר שנתי הקשור לאורח החיים האישי שלהם ובמשך שנה שלמה יראו, יציגו וישתפו את העוקבים שלהם איך איכות ואורח החיים הבריא שלהם משפרים גם אותם.

יפים! יעל גולדמן וינאי פרישר גוטמן (צילומים: סיון פרג')
יפים! יעל גולדמן וינאי פרישר גוטמן (צילומים: סיון פרג')


אז איזה אתגרים הציבו להם הכוכבים? ובכן, הרקדנית ארונוב שסיפרה עד כמה היא נרגשת לקראת החתונה המתקרבת ובאה, החליטה ללמוד לעשות סדר בקניות גם מבחינת כסף וגם האוכל שהיא קונה, נטלי דדון תאתגר את עצמה בלחנך את הבן שלה ריף לאכול בריא יותר וצפוי לה אתגר גדול מכיון שלטענתה הוא סרבן אוכל גדול, רוני דואני תאתגר את עצמה לחזור למשקל התקין שהיה לה, אחרי הלידה, ינאי פרישר גוטמן חשף כי יש לו פחד קהל אך אתגר את עצמו שעד סוף השנה ירצה ב-TED על אורח חיים בריא. ירדן הראל לקחה על עצמה את האתגר הכי פשוט ותמשיך לטייל בעולם כדי להחיות את הנפש, ולראייה ממש היום תפקוד את שדה התעופה ותטוס עם אחותה לראשונה לטיול בסין.

הולכת לשכנע את ריף לאכול בריא. נטלי דדון
הולכת לשכנע את ריף לאכול בריא. נטלי דדון

גם טיטי פה
גם טיטי פה