>מוצ"ש, התיאטרון העירוני בחיפה, הבכורה של המחזמר "צ'פלין". במוזמנים: משה דץ, טלי אורן (שמככבת במחזה בדאבל קאסטינג עם מיקי קם) וגם יונה יהב, ראש העיר לשעבר, ורעייתו, פרופ' רבקה יהב. עוד מוזמנת כבוד: ד"ר עינת קליש רותם, ראש העיר הטרייה. קליש רותם ויהב ישבו די קרובים זה לזה אבל לא החליפו ביניהם מילה. ראש העיר היוצא לא הגיע לקוקטייל החגיגי שהתקיים לאחר ההצגה כולל השחקנים, ואילו היורשת שלו סירבה להגיב לפנייתה של ליאורה.

יהב, תאר לי את מה שהיה מנקודת המבט שלך.
"לא ראיתי אותה, והיא לא ישבה בסביבה שלי כלל. לא היה מפגש בינינו ולא ידענו שהיא שם".


>בני המשפחה של גורו היוגה ציפי ווינר והמתאמנים הרבים שלה חגגו לה בהפתעה יום הולדת 80 במתחם "הפנתרה" בתל אביב, השייך לגלית בן שמחון. הברכה העיקרית הייתה מצד המתאמנת הבכירה, הבדרנית המוערכת עדי אשכנזי: "אני אומרת לציפי תודה גדולה. למרות שהאוכל נשרף, הכלב נדרס, והבעל עזב את הבית, בזכות האימונים שלך אני נשארת רגועה".

>דוד, משה ויעקב גולברי, מבעלי החברה הנושאת את שמם, אירחו כ–350 מוזמנים שנהנו מקוקטייל אופנתי ומתצוגת אופנה. אחת מהם הייתה אלה ליברמן, רעייתו של אביגדור ליברמן.

>בוטיק AMOR השיק, באווירה פריזאית ייחודית, את קולקציית החורף 19/20. רוני ויפעת אירני, דנה אונגר בר דיין ומירי חבס, מבעלי AMOR, השיקו את הקולקציות החדשות של בתי האופנה סן לורן, ז'יבנשי, פנדי ועוד. הגיעו להשקה ונהנו מארוחת בוקר צרפתית: מלי לוי, נטע גרטי, אניה בוקשטיין ונועה תשבי.

 

>השף מאיר אדוני נבחר לככב לקראת עונת החגים בקמפיין חדש ל"סאוטר" - מותג מוצרי החשמל למטבח. הקמפיין "מתכתב" עם המציאות הפוליטית בישראל ובו אדוני מספר שפרצו לו למכשיר הנייד ו"גנבו" את המתכונים הסודיים של משפחתו שעוברים מדור לדור.