אנחנו צעד אחד לפני הגמר של המירוץ למיליון והתאומים ממן, חביב ויצחק, כבר בקמפיין ראשון. לשניים הצטרפו התאומות נוי והדר, חברותיהן למירוץ שפרשו בשלב מוקדם עקב פציעה ביד.

פלאנט יבואנית ומשווקת שעונים מקוריים של מותגי השעונים מייקל קורס, ראדו, ארמני, לקוסט ועוד יצאו בקמפיין, תחת הסלוגן "זה רק נראה אותו דבר" הנועד להעלות את המודעות למכת הזיופים העולמית בתחום השעונים. הקמפיין בכיכובם של התאומים והתאומות יעלה לקראת גמר המירוץ למיליון, בטלוויזיה, בשלטי החוצות ובדיגיטל. את הקמפיין מובילה חברת Iconz by Medio של בן דיאמנט ושי אזאוי.

נוי והדר (צילום:יח"צ)
נוי והדר (צילום:יח"צ)


לדברי מאיה רודיק סמנכ"לית השיווק בחברת פלאנט: "תחום זיופי השעונים בישראל הפך למגפה של ממש והקמפיין הזה מהווה דרך נוספת להילחם בתופעה, שבסופו של דבר פוגעת בצרכן הישראלי, אשר מפסיד כסף על קניית שעון מזויף ונגרמת לו עוגמת נפש. דרך הקמפיין אנו רוצים לעורר את המודעות של הצרכן לדרוש שעון מקורי".