טלי ברקוביץ', גרושתו של אייל, שוב רווקה לוהטת, אחרי שנפרדה ממשה בתום רומן של כשנה וחצי.

ברקוביץ', חופשייה ומאושרת?

"הכל טוב, מבלה, נוסעת לחו"ל, על קו חיפה–תל אביב".


טלי ברקוביץ' (צילום: ארז שטיינר)
טלי ברקוביץ' (צילום: ארז שטיינר)

>לזמר אברהם טל, 42, יש שיר חדש בלב. קוראים לה אליסה וייסבורד, שחקנית ודוגמנית הורסת בת 24, הזכורה לטוב מ"פולמון" ומ"יומני החופש הגדול".

>מזל טוב לח"כ והאלוף במיל', טל רוסו, מי שפעם, לפני המון המון זמן, כארבעה חודשים, היה התקווה הגדולה של מפלגת העבודה. רוסו חגג בשישי שעבר יום הולדת 60 בחווה בכפר הס. באו לברך: עמרי שרון, נתן זהבי ועוד ועוד.

טל רוסו (צילום: פלאש 90)
טל רוסו (צילום: פלאש 90)

>עו"ד שחר בן עמי, מי שהיה בעבר מנהל קבוצת הפועל ת"א בכדורגל, הסגיר את עצמו למשטרה והתחיל לרצות כבר את עונשו בכלא. עו"ד בן עמי נעצר בזמנו בחשד להוצאת חשבונית פיקטיבית על 20 מיליון שקל, הסתבך בשוק האפור ובקיץ האחרון גם הורשע בגניבת חצי מיליון דולר מלקוח בעסקה עם ערוץ הספורט. הוא נשפט ונדון ל–22 חודשי מאסר.

רוית ירקוני, גרושתו, מה תאמרי?

"אני מבקשת ממך לא לפרסם את זה".




>עו"ד עופר שחל, בין השאר יו"ר התיאטרון הקאמרי, חובק בת זוג חדשה העונה לשם אורית מרום, מנכ"לית קרן פרידמן ואשת תקשורת.

שחל, תן פרטים.

"הכרנו בהצגה 'אניהו' בקאמרי, התגלגלנו מצחוק וכך התחברנו. היא ישבה שורה לפניי. ראיתי תלתלים צוחקים. ממליץ על הצגה קומית לדייטים״.

>שני שעבר: אשת העסקים רות שטרית השיקה את מועדון הבריאות של מגזין "RootAvor", שאותו הקימה לפני מספר חודשים יחד עם העורכת המיתולוגית של עיתון "עולם האישה", מרי יורק. האירוע נערך במוזיאון תל אביב לאמנות. הגיעו לקחת חלק במינגלינג ובהרצאות: חנה לסלאו, עינת שרוף, ג'ודי ניר מוזס, שרת השיכון והבינוי יפעת שאשא ביטון, הפרופ' למשפטים ומועמדת המחנה הדמוקרטי לכנסת יפעת ביטון, אשת העסקים שמחה שטרן מנתחת הלב היחידה בישראל ד"ר הלית כהן ועוד.

יפעת ביטון, שמחה שטרן, רות שטרית (צילום: איציק בירן)
יפעת ביטון, שמחה שטרן, רות שטרית (צילום: איציק בירן)