פחות משבוע חלף מאז צעדה אנה ארונוב בשביל החופה ונישאה לבחיר ליבה אייל אלגבי, אותו הכירה בתוכנית הריאלטי "לאהוב את אנה". השניים נישאו בשבוע שעבר בשנית בחתונה נוצצת והמונית, לאחר החתונה הראשונה שערכו כבר לפני שלושה חודשים בטקס חופה סודי ואינטימי נטול חברים, שתועד לתוכנית בפריים טיים ועכשיו הגיע הזמן לחגיגה האמיתית- ירח הדבש.

אנה ארונוב ואייל אלגבי בירח דבש (צילום: אינסטגרם)
אנה ארונוב ואייל אלגבי בירח דבש (צילום: אינסטגרם)

רגע אחרי שסיימו לספור את הצ'קים ולהתאושש מהחתונה, המשיכו החתן והכלה הטריים כמיטב המסורת לחגוג את ירח הדבש שלהם כזוג נשוי. למרות שארונוב הכריזה שהיא לא רוצה להתחתן כמו כולם לפי הספר, היא לא פסחה על אף מאורע - ממסיבת רווקות לחתונה נוצצת עד לירח דבש רומנטי. בסוף השבוע האחרון ארזו ארונוב ואלגבי מזוודות ויצאו לחופשה רומנטית בליון שבצרפת. השניים כבר חגגו טרום ירח דבש בחופשה במלדיביים, אבל עכשיו זה הדבר האמיתי. 



הרקדנית המוכשרת שיתפה את עוקביה באינסטגרם בתמונה מהטיול והעלתה תיעוד עם בעלה הטרי וכתבה: “Just married situationכאלה דביקים אנחנו, מתנשקים ברחובות ועפים על הסטטוס“. אם חשבתם שארונוב רק תטייל ותאכל אתם טועים כי היא שיתפה את עוקבייה שגם בחופשה היא לא פוסחת על ריצת הבוקר. יאללה, מה האירוע החגיגי הבא?