לאירוע בערב הבחירות בגני התערוכה הגיעה כל משפחת נתניהו, מגובה בלא אחר מאשר רומן אברמוב, החבר הטוב והבלונדיני של נסיך הכתר יאיר. למי ששכח, אברמוב היה עם יאיר ובנו של טייקון הגז, קובי מימון, בנסיעת התענוגות הבלתי נשכחת ההיא שהוקלטה והגיעה למהדורות החדשות. אברמוב נכנס לאולם עם המשפחה כאילו הוא צלע מצלעותיה. אולי כפיצוי לכך שסטפני חזניוק, פרזנטורית המשפחה בבחירות הקודמות, נפרדה מאז מיאיר ונעדרה.

אברמוב ויאיר נתניהו סירבו להגיב. מלשכת רה"מ ביקשו שלא להגיב.

בנימין נתניהו (צילום: מרק ישראל סלם)
בנימין נתניהו (צילום: מרק ישראל סלם)


וחשיפה מסוג אחר: לא בטוח שראשי כחול לבן יאהבו לקרוא את ההתכתבות האינטימית בטינדר שניהל מנהל אחד הסניפים שלהם בצפון עם עלמה שהכיר באפליקציית ההיכרויות. מנהל הסניף ניסה להרשים בניסיונו המיני וכתב: “יש לי ידידה בתל אביב חולת כדורגל. נכנסנו לוויכוח על איזה משחק בספרד שגרר התערבות משוגעת. המפסיד עושה לשני מופע חשפנות במצלמה. אני הפסדתי, וחובות יש לשלם. מה שלא ידעתי שהיא הביאה עוד שתי חברות שקפצו להציץ למצלמה אחרי שהורדתי הכל. עמדתי שם עירום לגמרי מולה ומול שתי בחורות שאני לא מכיר בכלל. הייתי בטוח שהולך לנצח ולקבל מופע. אבל הפסדתי ועוד עבדו עליי. זה לא פייר בכלל. לקחתי בחשבון שאולי אפסיד לידידה אבל לא לחברות שלה״. הבחורה, אגב, לא ממש התרשמה מההתרברבות וביקשה לחתוך את הקשר. ממפלגת כחול לבן נמסר: “הנושא נמצא בבדיקה".

>נתי מאיר, בעבר איש הפרלמנט הרומני, שישב שם בכלא, ברח לארץ ואיבד כמעט את כל רכושו, יצא בהצעה הומניטרית מרגשת - לתרום כליה לקובי אשרת. אחרי שצפה בכתבה על מאבקו של אשרת להשגת כליה, הוא כתב על כך פוסט נרגש. רק מה, ספק אם הרזומה הרפואי שלו מאפשר לו מבצעי צדקה מהסוג הזה.

נתי, מאיר לבריות?

“גברת נכבדה, אם את רוצה לשאול אותי דבר מה, תתקשרי אליי. לא אגיב לך בוואטסאפ".

קובי אשרת, שמעת על נתי מאיר, שפעם היה מועמד לנשיאות רומניה? הוא רוצה לתרום לך כליה.

“עשרות אנשים ונשים פנו אליי וסיפרו לי על רצונם לתרום לי כליה. הם הופנו לעמותת מתנת חיים, למילוי שאלונים. אני אישית לא מכיר את נתי מאיר, אבל אשמח לדבר איתו".

כחברה אני מזהירה אותך כי יש מצב שמדובר באדם שמנסה לתפוס עליך טרמפ. קבל מה שנכתב עליו בעבר.

“תודה. אכן לא מתאים".

קובי אשרת (צילום:ליהי חסון)
קובי אשרת (צילום:ליהי חסון)