ואו, אין ספק ששנת תשע"ט, ממנה אנחנו נפרדים בימים אלו ממש הייתה סוערת, מעניינת, מותחת ומרתקת. כמעט בכל שנה יש כמה "כוכבים" משתנים שממלאים את הכותרות אבל אין ספק שהשנה החולפת הייתה רוויה בידיעות על אייל גולן, שעל כל ידיעה שנשאה את שמו הקליקו מאות אלפי גולשים. בין הכתבות שהכי עניינו את גולשי TMI מככבת החשיפה הראשונה על התהוות הקשר בינו לבין דניאל גרינברג, אז הוא עוד חיזר אחריה בעוד היא שיחקה אותה קשה להשגה. מאז עברו מים בנהר והכתבה השנייה הכי נצפית אודות השניים היא דווקא לא הידיעה כי הם מתחתנים, אלא על התגובות שקיבלה יוצאת "האח הגדול" על המראה שלה ועל האופן בו היא החליטה להגיב לעוקביה.

אייל ודניאל (צילום: ארן חן צלמים)
אייל ודניאל (צילום: ארן חן צלמים)

למרות שהמון אנשים הקליקו והסתקרנו אודות הדיירים שנכנסו לבית "האח הגדול VIP", התוכנית שסחפה אותכם השנה וכיכבה בכותרות היא דווקא "חתונה ממבט ראשון" כששמחתם מאוד לראות שהזוג היחיד שיצא מהעונה האחרונה שירי קופפרברג ולירן לוי יצאו לחופשה הרומנטית הראשונה שלהם, הרחק מעיני המצלמות. עוד הופתעתם לקרוא על השידוך שבמזל לא קרה, בין המתמודדים קרובי המשפחה- אלון עייני ודקלה דאיטי שהם בני דודים!


שירי ולירן מאוהבים (צילום: אינסטגרם)
שירי ולירן מאוהבים (צילום: אינסטגרם)

כמובן, שאי אפשר לסכם שנה ולהתעלם מהעניין שיצרו אופירה אסייג ואייל גולן עם פרשיית "הסרת העוקב" וההסתבכות שבאה לאחר מכן, בה גם דניאל גרינברג הסירה מהמנחה עוקב בעוד שזו, חסמה את שניהם באינסטגרם. וזה לא הכל, התגובה של גילי כהן לסיפור עוררה סערה כשהוא תקף את אסייג והשפיל אותה " המוח שלך עובד עקום מרוב הסיליקון שתקוע לך בפנים".

 

בין הכתבות הבולטות שעשו לכם את השנה שעברה היו כמה כותרות שהצליחו להפתיע גם אותנו, כמו למשל העובדה שעומר אדם סולק מבית מלון באילת במהלך חופשה, וגם התגובה הרשמית הראשונה של ששי קשת לשמועה המרשעת והשקרית על כך שאשתו יונה אליאן שתזכה לימים ארוכים, הלכה לעולמה. 

אופירה אסייג (צילום: אלירן אביטל)
אופירה אסייג (צילום: אלירן אביטל)

עומר אדם (צילום:אבשלום ששוני)
עומר אדם (צילום:אבשלום ששוני)