סוף שבוע מאושר במיוחד נרשם במשפחת זוארץ לאחר איחוד מרגש בנתב"ג שלא הותיר אף עין יבשה בהיכל מקבלי הפנים. המנחה גיא זוארץ נחת בשישי האחרון בישראל לאחר היעדרות של חודשיים בהם שהה בפיליפינים בצילומי העונה החדשה של הישרדות VIP. יעל בר זוהר, בת זוגו ב-14 השנים האחרונות ושלושת ילדיהם יהלי, אורי וליה חיכו בציפייה גדולה לרגע המיוחל והגיעו לקבל את פני אב המשפחה במפגש של אהבה בשדה התעופה.

המגישה היפה שיתפה את עוקביה באינסטגרם בתמונות של המפגש המרגש משדה התעופה וכתבה "אוהבת אותך גיא שלי! התגעגעתי" והוסיפה: "תודה לאל שחזרת אלינו בשלום".



הפעם, זו באמת הייתה תקופה ארוכה שהמשפחה המאוחדת לא נפגשה, שכן בשנה שעברה בר זוהר והילדים הצטרפו לתקופה קצרה באי במהלך צילומי התוכנית אך השנה, בעקבות לוח זמנים צפוף של המגישה והדוגמנית, לא הצליחו לארגן את המפגש המשפחתי המיוחל ונאלצו לשמור על קשר טלפוני רחוק. להזכירכם, זוארץ נסע בעיצומו של החופש הגדול ופספס לא מעט חוויות משפחתיות, את תחילת שנת הלימודים של ילדיו וגם את ערב ראש השנה החדשה. 



זוארץ הוא החלוץ הראשון מהחוזרים מן האי, והערב (ראשון) כל המתמודדים של העונה ישובו לישראל בשתי טיסות נפרדות ויחזרו לחיק בני המשפחה. בין משתתפי העונה החדשה נכחו זוכה "האח הגדול" ישראל אוגלבו, אילנה אביטל, סמיון גרמפן, עדי ביטי ואחרים

ממתינים בהתרגשות (צילום: אינסטגרם)
ממתינים בהתרגשות (צילום: אינסטגרם)

האיחוד המרגש (צילום: אינסטגרם)
האיחוד המרגש (צילום: אינסטגרם)