הזמרת קרן פלס החליטה להשאיר את ובן זוגה נועם טור בבית, לקחת הפסקה מלוח הזמנים הצפוף שלה ולטוס לחופשה של אם ובת בעיר האורות הרומנטית, פריז. פלס שיתפה אתמול (שבת) את עוקביה באינסטגרם בנופיה היפיפיים של העיר ובטיול בכרכרה שעשתה יחד עם בתה לונה בת ה-5, שהסתיים באווירה פחות שמחה כשהנהג שדד את השתיים וברח עם הטלפון הנייד וכל הכסף שלהן.

הזמרת עם הפסנתר שיתפה את עוקביה המודאגים למקרה שהם מחפשים אותה בעיר הרחוקה: "גנבו לי את הטלפון, גנבו לי הכל. אז מי שמחפש אותי אני לא אנטיפתית כמו תמיד". פלס לא איבדה את האמונה להשיב את חפציה וניסתה להתקשר לטלפון הנייד שלה. למרבה הפתעתה, מחמוד הנהג ענה והסכים להחזיר לה את הטלפון בתמורה לכופר של מאה יורו.

רגע לפני השוד (צילום: אינסטגרם)
רגע לפני השוד (צילום: אינסטגרם)



האירוע הזה קורה לאחר שבשבוע שעבר פלס גילתה שיש לה מתחזה המבקש כסף מקרוביה. "הדרמות רודפות אותי פשוט. אחרי שצילמתי את עצמי כמו תיירת עם אופניים שסוחבות כרכרה, הנהג החליט לברוח עם הטלפון שלי וקצת כסף, לא קצת בכלל האמת – כל הכסף. אז קראתי לו והוא עשה לי 'לא' עם היד והמשיך. רצנו אחריו, אני והילדה שלי שכל כך מצולקת כרגע שהיא אוכלת צ'יפס עם שוקולד וכעבור כמה זמן התקשרתי לעצמי והוא ענה, הוא הסכים להחזיר לי את הטלפון תמורת דמי כופר, אבל פריז מהממת. לחיים", פלס שומרת על אופטימיות.



לאחר שהטלפון הוחזר לשופטת הראליטי היא החליטה ללמד את עצמה ואת כל עוקביה מוסר השכל: "למה אני מספרת לכם את כל השטויות האלה? כי כשאתם עולים לרכבים הדפוקים האלה עם הנהג, אז תיזהרו - כי אני לא חשבתי שמישהו יגנוב לי משהו אי פעם. אני מאוד שומרת על הדברים שלי ואני גם בוטחת בעולם, אז לא לבטוח. יש גנבים. גם הוא שמע שאנחנו ישראליות, שם זה נדלק לו".