עבר רק חודש מאז שהזמרת ניקי מינאז' הודיעה כי היא פורשת מקריירת השירה והשאירה את כל מעריציה בתדהמה והיום היא עושה זאת שוב. בלי שום הכנה מוקדמת בשעות הלילה (שלישי) מינאז' שיתפה את עוקביה באינסטגרם בסרטון מחגיגות נישואיה לראפר והעבריין המורשע קנת פטי, בן זוגה בשנה האחרונה ובישרה את הבשורה. בסרטון שיתפה כוסות עם הכיתוב "מר וגברת" וכובעים מותאמים עם הכיתוב "חתן" ו"כלה" וכתבה בתיאור את שמה החדש והמלא בצירוף תאריך חתונתם. 

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Barbie (@nickiminaj) on


השניים הגישו בקשה לרישיון נישואים בבית המשפט של בבוורלי הילס בסוף יולי ובחודש שעבר כבר שינתה את שמה באינסטגרם כשהוסיפה לשם משפחתה את שם המשפחה של פטי. ימים ספורים לאחר המעשה הודיעה הזמרת שהיא פורשת מקריירת השירה כדי להתמקד בפרויקט הבא של חייה- אמהות.

למי שהספיק לשכוח, הרשת סערה לאחר שמינאז' הציגה לראשונה את הבעל הטרי באינסטגרם בסוף השנה שעברה והתגלה כי פטי בן ה-41 הורשע בעבר בניסיון אונס ולאחר מכן באשמת הריגה. מינאז' שלא אוהבת לשתוק מיהרה לשתף בתמונות נוספות עם בן הזוג וכתבה "הוא היה בן 15, היא הייתה בת 16 והם היו במערכת יחסים, אבל אתם לא תנהלו לי את החיים". שיהיה במזל ותחזיקו אצבעות שזו לא המילה האחרונה של מינאז' בקריירת המוזיקה שלה.

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Barbie (@nickiminaj) on