עמיר גולדברג, אחד הדיירים הבולטים שהיו בעונה השלישית של "האח הגדול" כרע ברך וביקש את ידה של בן הזוג שלו בשלוש השנים האחרונות. זה קרה במהלך חופשה רומנטית של השניים בתיאלנד, באי קוסמוי כשגולדברג בן ה- 36 שלף טבעת יהלום גדולה וביקש את ידה של זוגתו רז קובה שנענתה מיד בחיוב.

גולדברג כזכור פרץ לחיינו בעונה השלישית של הריאליטי הסגור, שם פצח ברומן מתועד מול עדשות המצלמה עם סיוון אברהמי, קשר שנגמר כשמצלמות העדשה כבו. מאז הוא הספיק לנהל מערכת יחסים ארוכה עם הדוגמנית קים אדרי שמאז הספיקה להינשא ומצפה בימים אלה לילד ראשון.



את הרגע המרגש של ההצעת הנישואים, בחר גולדברג לשתף עם עוקביו כשהעלה תמונה של הטבעת וכתב: "הגיע הזמן, הגיע הרגע, ובלב שלם אני חושב שהגיע הזמן שנתקדם ביחד זה לצד זו ולכן כתבתי לך כמה שורות מליבי, מעומק נשמתי, אהובתי יקירתי, אני יודע שסיפורים יפים יש רק באגדות, אהבות נסיכים ופיות יש רק במעשיות, אבל בך אני מצאתי משהו שונה ומיוחד. את זאת שלמענך אהיה מוכן לעשות הכל, להבטיח להילחם לתת להעניק ולמענך אף לסבול. להקריב מרצונותיי כדי שתהיי מאושרת ולהקדיש את חיי שתמיד תהיי מחייכת. להראות לך בבהירות מהי משמעות המילה אהוב ולכן ארצה לשאול אותך שאלה, will you marry me?"