סביר להניח שתיבת ההודעות הנכנסות של סטטיק עמוסה ובכל יום מתקבלות אינספור פניות אבל בין כולן הייתה הודעה אחת שהצליחה למשוך את תשומת ליבו. בסרטון שהזמר שיתף היום (רביעי) באינסטגרם נראה בחור אנונימי בשם חוזה שדומה לו 2 טיפות מים. עוקבת נאמנה במיוחד המתגוררת בחו"ל שלחה לו את התיעוד ממעבר לים ונראה שהדמיון הפתיע גם אותו כך שסטטיק כבר שקל לפתוח את תיק האימוץ ולברר את העניין. לצד הסרטון כתב הזמר המוכשר: "אמאלה. מה אתם אומרים – דומה או לא? כדאי לפתוח את תיק האימוץ לבירור?". 

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק



למי שלא זוכר, הזמר מהצמד המצליח סטטיק ובן אל אומץ בהיותו תינוק וגילה על כך בגיל שנתיים, הוריו גידלו אותו בחיפה והוא אחיינו של הרמטכ"ל לשעבר בוגי יעלון. סטטיק או לירז רוסו למתעקשים על שמו האמיתי, מעולם לא פתח את תיק האימוץ ולמרות שהוא חושב שהגיע מברזיל או יעד אקזוטי אחר באמריקה הלטינית, עד שלא יבחר לפתוח את התיק לא ידע את מקום היוולדו. 







איך אומרים? בכל צחוק יש טיפה אמת ומעניין אם הסרטון באמת יעשה לסטטיק חשק לחקור ולהכיר את משפחתו, דבר לא עשה עד כה ואולי לקראת החתונה עם ארוסתו שרית פולק יאסוף קצת מידע אודות הוריו הביולוגים ומשפחתו. אין ספק שאירוע חתונה הוא בהחלט הזדמנות מצוינת לאיחוד משפחות.

סטטיק (צילום: מתן צור)
סטטיק (צילום: מתן צור)