לא ברור אם זה יחסי ציבור לשיר החדש של אמינם או תהיות אמיתיות בנוגע להעדפותיו המיניות, אך לאחר שדלף קטע מהשיר בו הוא אומר את המשפט "מה אם הייתי אומר לכם שאני גיי?" הרשת סוערת. השיר החדש הוא שיתוף פעולה של אמינם עם הראפר ג'וינר לוקאס שגם הוא תהה בשיר בנוגע להעדפותיו המיניות כשאמר: "מה אם הייתי אומר לכם שאני לא במקום, רגע, מה אם הייתי אומר לכם שאני הומו?".



אמינם בן ה-47 לא מפחד מאף אחד ואחרי שדיבר בשיריו בחוסר כבוד כלפי אמו, הזמרות מריה קארי ובריטני ספירס והאחרונים שביניהם נשיא ארה"ב דונלנד טראמפ ובתו איוונקה טראמפ, הוא גם הואשם בהערות הומופוביות בשיריו, אך במקרה הזה בכל פעם מיהר להגן על כוונתו שלטענתו יצאה מהקשרה.



כשנשאל הראפר על עמדותיו כלפי קהילת הלהט"ב אמר בראיון בשנת 2013: "אני אומר הרבה דברים בשירים שלי. אבל אני 'האמיתי' שיושב כאן כרגע ומדבר איתך, אין בעיות עם הומואים, סטרייטים, טרנסג'נדרים, בכלל. אני שמח שאנחנו חיים בתקופה שבה זה באמת מתחיל להרגיש שאנשים יכולים לחיות את חייהם ולהביע את עצמם". הראפר אפילו חברו הטוב של הזמר הגאה, סר אלטון ג'ון והביא לו מתנת נישואים מאוד חצופה לחתונתו עם בן זוגו, דיוויד פורניש.

בראיון נוסף שהתפרסם עם הראפר בשנת 2017, סיפר כי הוא נרשם לאפליקציות להיכרויות ביניהם ה'טינדר' ו'גריינדר', אפליקציה המציעה שירותי היכרויות בקהילה הגאה. ייתכן שאמינם מנקה את הארון?

 

אמינם וסר אלטון ג'ון (צילום: getty images/HECTOR MATA)
אמינם וסר אלטון ג'ון (צילום: getty images/HECTOR MATA)