>הרקדן והנינג׳ה איוון קרדאן קטף לאחרונה קמפיין נחשק - הפרזנטור של רשת המותגים המובילה METRO CITY, המשווקת בין היתר מותגים כמו SUPREME ITALY, FILA, TAKASHI, SHARK SPORT ועוד.


עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

איוון קרדאן (צילום: יח"צ)
איוון קרדאן (צילום: יח"צ)


איוון קרדאן (צילום: שי זלצר)
איוון קרדאן (צילום: שי זלצר)

>המגזין הנחשב "ואניטי פייר" עשה השבוע כתבה גדולה על הדוגמנית סטלה אליס עמר והכתיר אותה באופן רשמי כאישה שעיצבה את מודל היופי החדש בשנות ה־80. גם באוניברסיטת ניו יורק ערכו לאחרונה תערוכה המוקדשת לעמר, ובקרוב תמונתה תופיע גם על עטיפת הספר החדש של טיירי מוגלר, שבין דפיו אפשר יהיה למצוא את כל דוגמניות־העל הדקיקות. על הכריכה תתנוסס סטלה, שעבדה איתו שנים כדוגמנית, עם האמירה שליופי פנים רבות.

>מלך הכנסים, פלי הנמר, אירח במאורת הנמר את מנהלת מרכז הכנסים הבינלאומי במכללה האקדמית אשקלון, יעל אבהר, ואת האחראית על שילובם של סטודנטים עם צרכים מיוחדים במכללה, ד״ר מירי קריסי - לכבוד מענק מיוחד שקיבלה ד״ר קריסי מהביטוח הלאומי, למחקר של המכללה בנושא שילובם בעבודה. הנמר גם הבטיח לפנות לאנשי עסקים שיסייעו במחקר החשוב.

 פלי הנמר עם ד"ר מירי קריסי ויעל אבהר (צילום: יח"צ)
פלי הנמר עם ד"ר מירי קריסי ויעל אבהר (צילום: יח"צ)

>במסעדת "תִשרין" בנצרת, אחת המסעדות המובילות בארץ, חוגגים את הייחוד של העיר נצרת והפרידה מהשכנה נצרת עילית, שהפכה לנוף הגליל. הבעלים אחסאן גנים ותאופיק עטיה מסבירים ששם המסעדה מסמן את חודש תשרי, עם מבצעים מיוחדים ומוצלחים בכל יום בחודש אוקטובר המקביל. הם גם יחגגו באותו האופן את תשרי ב׳ (תשרין ב׳) בחודש נובמבר במסעדה האחות הנמצאת בנוף הגליל.

הבעלים אחסאן גנים ותאופיק עטיה (צילום: יח"צ)
הבעלים אחסאן גנים ותאופיק עטיה (צילום: יח"צ)

>בימים אלה, של ציון 25 שנה לחתימת הסכם השלום עם ירדן, התקיים אירוע הסרת לוט וקריאת שם מכון טיהור השפכים אוג באזור ירושלים על שמו של נח כנרתי. אנשי ציבור, בני משפחה וחברים רבים הגיעו לטקס וביניהם אבי בלשניקוב, יו״ר מועצת המנהלים של תאגיד המים והביוב של ירושלים, שמעון שבס, חברו הטוב של כנרתי, אריה כהן, ראש מועצה אזורית מגילות, ועוד.

אבי בלשניקוב, גל כנרתי ושמעון שבס (צילום: שלומי אמסלם)
אבי בלשניקוב, גל כנרתי ושמעון שבס (צילום: שלומי אמסלם)

>אל המהומות שאירעו בברצלונה בשבוע שעבר התוודע עו״ד נחום פינברג כשהשקיף מחדרו במלון על הרמבלה, אבל הוא לא נתן לעניינים הפוליטיים בברצלונה להפריע לו ולבת הזוג, עירית שפירא, להמשיך לבלות בחופשה ולבקר בסגרדה פמיליה שבסמוך ובמוזיאון פיקאסו.

נחום פיירברג (צילום: טל שובל)
נחום פיירברג (צילום: טל שובל)