מטפסים ונפגשים: הנינג'ה יובל שמלא, הגיע אתמול לסניף מרכז עסקים של בנק מזרחי טפחות בנתניה, להרצאה ראשונה מאז התוכנית. שמלא הגיע לסניף כחלק מפעילות ייחודית שמקיים השנה הבנק - “נפגשים לחיים בריאים".

יובל שמלא  בהרצאה (צילום: משה נייס)
יובל שמלא בהרצאה (צילום: משה נייס)

>יגאל עוזרי, הצייר הישראלי המצליח בעולם, הגיע ארצה כדי לחנוך את התערוכה החדשה שלו שתיפתח במוצ"ש בגלריה “זימאק" בכיכר המדינה.

יגאל עוזרי (צילום: גלרייה זימאק)
יגאל עוזרי (צילום: גלרייה זימאק)


>צורי דבוש, יו"ר קליל מכרמיאל, חתם לאחרונה על הסכמי ספונסרשיפ עם שלוש קבוצות בליגת העל בכדורסל: מכבי ת"א, הפועל ירושלים ומכבי חיפה.

דבוש, טובות השלוש מן האחת?

“ההחלטה נובעת מחיבור לערכים הספורטיביים, לווינריות, הישגיות, והתחברות לקהילה של שלוש הקבוצות, וגם משיקולים של חשיפה תקשורתית, וחשיפה פרסומית".

>בכירי עולם האומנות, אנשי עסקים ואספנים מהארץ ומהעולם הגיעו בסופ"ש למוזיאון נחום גוטמן לאומנות, לפתיחת “סטייקיישן: גילויו של המוכר" - תערוכה קבוצתית שבה מציגים שישה אומנים המייצגים את הדור הבא של האומנות בישראל. הגיעו להתרשם: יגאל וד"ר ציפי לנדאו, דוד טרטקובר, חמי גוטמן - בנו של נחום גוטמן ורעייתו רותי ועוד.

>השף יוסף (זוזו) חנא אירח במטבחו שבמסעדת “מגדלנה" את השפים הגדולים: חיים טיבי, מאיר אדוני ועזרא קדם. במסעדה, שעל שפת הכנרת, נערכה סעודה חגיגית וחד־פעמית, שבה הגישו השפים מנות ייחודיות על טהרת חומרי הגלם של הגליל, לצד יינות ומוזיקה שמחה ברקע.

שף עזרא קדם, שף זוזו חנא שף חיים טיבי, שף מאיר אדוני (צילום: מגדלנה)
שף עזרא קדם, שף זוזו חנא שף חיים טיבי, שף מאיר אדוני (צילום: מגדלנה)