כוכבת הראליטי, אביבית בר זוהר, לא מפסיקה לעורר תגובות על השינויים במראה שלה, הפעם זה הגיע ככל הנראה מקניוני עופר שיצאו בפרסומת שיווקית חדשה בכיכובן של יובל שרף והקומיקאית העולה עדי חבשוש, כשהרעיון שעומד מאחוריה, מבוסס על חיקוי דמותה האקסטרווגנטית של בר זוהר. בפרסומת נראית שרף פוגשת בקניון את חבשוש שמגלמת דמות שדומה מאד לאישה והתושייה בר זוהר.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק



החל מהדיבור, תוספות השיער, הריסים המוארכים, העיניים הכחולות, האיפור המוגזם, הלבוש המנומר, המימיקות בפנים ובתנועות הגוף. בעוד שרף במראה טבעי ונקי, הקומיקאית מתרברבת בשלל הניתוחים הקוסמטיים הרבים שהיא עשתה לשיפור המראה שלה.

בין שלל התגובות הביקורתיות שזכתה הפרסומת כיכבה אביבית בר זוהר בעצמה שיצאה נגד הסרטון ונגד המסרים הגזעניים שבה: "הרבה אנשים פנו אליי לגבי הפרסומת הזאת שכביכול הדמות המוצגת הינה חיקוי לדמותי, אני בכל אופן לא משווה ולו בפסיק את הדמות המגוחכת שניסיתם ליצור. אך כן ניתן לראות בצורה מובהקת את הגזענות בין הדמות מעדות המזרח, שכולה ניתוחים ואיפור, לבין הדמות מעדות אשכנז, טבעית ואותנטית. השאלה מה אתם קניון עופר מנסים להציג פה. מבחינתי יש פה השפלה של כל אישה אשר מטפחת את עצמה או מנתחת את עצמה, אז בבקשה פעם הבאה אל תתחסדו. יש פה סרטון אשר מציג משמעותית סטראוטיפים והבדלי עדות ומעמדות אבל הכי חשוב שזה הומוריסטי, נקרעתי מצחוק".

אביבית בר זוהר (צילום: מוטי דביר)
אביבית בר זוהר (צילום: מוטי דביר)