ליאורה, מעריצה ותיקה של פנינה רוזנבלום, התקשרה למלכת הקוסמטיקה, כדי להבין מדוע ליאור ויין ואורן מימוני טוענים כי היא הפרה הסכם משנת 2017 להקמת חברה משותפת שתפיק מוצרי קוסמטיקה מקנאביס, ששוויה מאות מיליוני דולרים ואמורה לצאת להנפקת ענק בתחילת השנה הבאה, ובכלל - האם אפשר להתמסטל מאיפור.

פנינה לא ענתה ישירות ומחברת PRC נמסר בשמה בתגובה: “מדובר בניסיון סחטני ונלוז שלצערנו מתרחש לא אחת בעת הליכי הנפקה. לדעת יועציה המשפטיים של החברה, אין בתביעה זו ממש ודינה להידחות על הסף".

עו"ד מושיק פלדמן, מטעמם של ויין ומימוני, מסר: “אנחנו מעדיפים לא להגיב כרגע".


פנינה רוזנבלום (צילום: רפי דלויה)
פנינה רוזנבלום (צילום: רפי דלויה)

>אור הלר, הכתב הצבאי של ערוץ 13 ונגן מוביל בלהקת העיתונאים 'נאג׳ חמאדי', חגג את סיום מבצע חגורה שחורה כשפתח ביום שישי שעבר שולחן ל־12 אנשים במסעדת “טוטו" היוקרתית בתל אביב.

הלר בחר שלא להגיב.

אור הלר (צילום: אביב חופי)
אור הלר (צילום: אביב חופי)

>מאי גולן, חברת כנסת לרגע בליכוד, הגיעה ביום שני לכנסת לכינוס 55 חברי הכנסת של גוש מפלגות הימין. מכיוון שהיא לא חברת כנסת, היא נדחקה לשורה שלישית, בין הצלמים לכל מיני עוזרי שרים.

מאי, העם עם הגולן?

״שאלה די מצחיקה, אני חייבת לציין. דעי להבא, כשאת נמצאת ברשימת הליכוד, ואני נמצאת במקום ה־34, את מוזמנת לישיבות הסיעה באופן רגיל ותדיר כמו שהוזמנתי גם לכנס החירום שהתקיים יום לפני בגני התערוכה. ולא הייתה שורה שלישית, אלא כמה כיסאות בודדים אחרי המעטפת הראשונה, וזאת מכיוון שנכחו גם ראשי סיעות המחנה הלאומי. ובהמשך לתיאור הלא מדויק שלך, דווקא ישבתי בין ח"כ אופיר כץ לחכ"ל אסנת מארק וסגנית השר ציפי חוטובלי. על איזה צלמים ועוזרי שרים את מדברת רק השם יודע.

שבת שלום ומבורך״.

>פרופ׳ אמיר חצרוני מעלה מחדש את מופע הסטנד־אפ שלו, “חיוכים וטינופים עם עוכר ישראל". הופעת הבכורה תתקיים בתל אביב בחמישי הקרוב.

זהו, חצרוני, אתה הופך סופית ממדען לבדרן?

“זה לא מופע בידור, אלא ערב עם משמעות פוליטית יוצאת דופן".

יהורם גאון, שמעת שפרופ׳ חצרוני מבצע קאברים שלך? הוא התקשר אליך, לעבור יחד על התווים?

“שיהיה לו בהצלחה ולך גם על הנושאים הזולים שאת מעלה במדורך".

הצל, שמעת על המיזם החדש של חצרוני?

“קודם כל תודה לחצרוני שדואג למצבי הכלכלי, אשמח להחזיר לו מחמאה. חצרוני הוא נכס לאומי ואחד מפלאי עולם - לא לכל מדינה יש נכס תיירותי שכזה, אדם שעל ראשו צומח שיער ערווה אדמוני. לאחר שהוא יעזוב את העולם אני אלחם כדי שדמותו המפוחלצת תוצג במוזיאון ישראל בשביל הדורות הבאים. העובדה שהוא חי עם טורקייה מוסלמית משמחת אותי. מסתבר שהיהודי היחיד שבאמת דופק את הערבים כאן זה חצרוני. שיהיה להם בהצלחה".

אמיר חצרוני (צילום: פייסבוק)
אמיר חצרוני (צילום: פייסבוק)