בתחילת השבוע קראתם ב-TMI שבן אל תבורי ואורטל עמר, שנפרדו זמן קצר לאחר לידת בנם היחיד, תו פרינס, ברעש גדול ובחילופי דברים קשים החליטו לשים את המחלוקות מאחור, לשלוח את עורכי הדין לדרכם ולחגוג יום הולדת שנה לבן המשותף.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

הזוג לשעבר דגמן בשבוע שעבר הורות משותפת ומוצלחת בבוק יום הולדת שנה לתו פרינס ובתחילת השבוע אפילו חגגו יחד בגן שלו, לצד בלונים מוזהבים ועוגה מעוצבת. מסתבר שהבילויים המשותפים זרמו טוב וכנראה שהשניים נהנים אחד בחברתו של השנייה והיום (חמישי) הם שוב מבלים יחד בספארי ברמת גן.



עמר שיתפה את עוקביה באינסטגרם בתמונות מהספארי של המשפחה המאושרת יחד עם החיות השונות וכתבה: "יום כיף". מי יודע, אולי מרוב שהיה להם כיף הם אפילו ישקלו קאמבק מרגש ויפרגנו לתו פרינס באח או אחות קטנים.

בן אל מראה לתו פרינס את החיות (צילום: אינסטגרם)
בן אל מראה לתו פרינס את החיות (צילום: אינסטגרם)

כזכור, הצעדים הראשונים של ההתקרבות החלו לפני כחודש כשהזמר חש ברע והתעורר כשהוא סובל מדלקת גרון, חום ושפעת ועמר האקסית החליטה לדאוג לאב בנה ושלחה לביתו מרק עם חבילה של שקדי מרק. בן אל בחר לעלות סטורי לרשתות בו הוא מודה לאקסית וסיפר: "הדבר הכי יפה שקיבלתי בחיים שלי, התחלתי את היום שלי ממש חולה, אני עדיין חולה מת עם דלקת גרון וכל הגוף שלי רועד. והאקסית שלי, אם בני, יותר נכון, חיים שלי, אורטלצ'וק תודה, שלחה לי מרק איזה מלכה, תודה חיים שלי". יחזרו? כנראה שרק ימים יגידו. 

כזה מתוק (צילום: אינסטגרם)
כזה מתוק (צילום: אינסטגרם)