>הדוגמנית והשחקנית נטלי עטיה שוקדת בימים אלו על מחקר שיכין אתכם להיות ההורים המושלמים. זאת במסגרת לימודיה בחוג לפסיכולוגיה במרכז הבינתחומי בהרצליה.

עטיה, תעשי לי ילד מחונן?

"מדובר בפרויקט מדעי ייחודי ושאפתני שמובילים חוקרים במרכז הבינתחומי הרצליה, שבא ליצור מפה של נפש האדם בגנום האנושי ולהתחקות אחר השפעות גנטיות ואפיגנטיות על התפתחות האישיות ונפש האדם. המחקר ילווה את הזוגות ואת ילדם הראשון שייוולד משלב טרום ההיריון הראשון ועד לשלב בו ילדי דור אלפא יהיו בני 20. אנחנו קבוצה של 7 ראשי צוות ועוזרי מחקר משנה ג', ושאר הסטודנטים משנה ב׳ הם גם כן עוזרי מחקר".



עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

נטלי עטיה מלומדת (צילום: אביב חופי)
נטלי עטיה מלומדת (צילום: אביב חופי)

>הבמאי אלון זיגמן מתחיל לצלם סדרת פשע ומשטרה בכיכובו של השחקן עמוס תמם, וכצפוי פנה לקצין המשטרה הכי מפורסם בארץ, אפרים "קרמשניט" ארליך, לייעוץ מקצועי.

>מערכת תכנית הבוקר של אברי גלעד בערוץ 13 הזדעזעה השבוע כאשר המפיקה המוערכת, שאנל שלוש, עזבה למתחרים בקשת, ונחתה בתוכנית "חי בלילה" של נדב בורנשטיין.

שלוש, אפשר לאחל לך לילה טוב?

"עברתי תקופה אינטנסיבית ומלמדת במערכת 'העולם הבוקר' לצד אנשים מדהימים. הבנתי שאני מוכנה לאתגר הבא, והמעבר ל'חי בלילה' היה נראה לי האתגר הבא. אני חושבת שאת התשובה הכי נכונה לאיך הם קיבלו את העזיבה, תקבלי מהם".

גלעד, ככה עוזבים, על הבוקר?

"אני מברך כל עובד ועובדת שמוצאים משרה מכניסה יותר ומתקדמים. בעולם שלי אין מתחרים, רק עמיתים".

 

אברי גלעד (צילום: רפי דלויה)
אברי גלעד (צילום: רפי דלויה)

>ישראל גודוביץ', לעד מהנדס עיריית ת"א לשעבר, עתר לבג"צ כנגד האפוטרופוס הכללי וממשלת ישראל, בדרישה לאפשר לו לבקר את חברו הטוב, איש רוח מפורסם בן למעלה משמונים, המאושפז, לטענת גודוביץ', בכפייה ובתנאים קשים, "במיטת ברזל ובחדר צר ואפרורי", במוסד לבריאות נפש, בהוראתה של בת זוגו. גודוביץ', באמצעות עו"ד יצחק בורובסקי, דורש לאפשר לו לבקר את חברו הטוב, להסיר ממנו את האפוטרופסות של בת זוגו, שאינה חוקית לדבריו, ולאפשר לו לחזור לביתו, שם יוכל לקבל טיפול הולם. 

גודוביץ', הבנתי שביקרת אותו בחשאי. אתה בטוח שאתה עושה את הצעד הנכון?

"אני רותח ומרגיש את עצמי חלק ממזימה לגמור את שארית חייו של איש הרוח המדהים בחדר הצר וחשוך עם סורגים כאילו הוא בבית סוהר. הדלת שם נפתחת רק ברשות. מאחר שלאותה בת זוג יש טענות למחסור בכסף, נאלצה לשכנו במוסד הסגור והמסוגר יחד עם עוד שותף לחדר. במאמר מוסגר יש גם רכוש, דירה במיקום שווה, וחשבון בנק דשן לא כולל תמלוגים שזורמים לשם מדי שנה כחוק. על פי המידע שבידי, הממונה על כל נכסים היא הגברת".

איתרת אותו?

״הגעתי אליו בדרך לא דרך. ראיתי תמונה שלו בלתי מגולח כהלכה, בבגדים לא טריים, כשעיניו מצועפות. לקח לי הרבה זמן להסביר לו מי אני בפעם הראשונה. לפני שנה או יותר הוא היה צלול לחלוטין והתחנן לפניי שאמצא לו עו״ד. הוא סיפר לי על הכסף שלו. בפעם השנייה הצלחתי להתגנב וגורשתי בטרם ישבתי לדבר אתי, ובפעם השלישית סולקתי, אבל הספקתי לראות אותו גורר את רגליו בדרך לשירותים. כל הודעותיי וקריאות העזרה להצילו עלו בתוהו".