הוליווד מתאבלת על מותה של השחקנית שלי מוריסון, שנפטרה אמש (ראשון) בעיר המלאכים לוס אנג'לס, כתוצאה מאי ספיקת לב. מוריסון הותירה אחריה את בן זוגה, וולטר דומינגז, ואת ששת ילדיהם המאומצים. במהלך חייה מוריסון התמודדה עם מחלת סרטן השד וסרטן הריאות וזמן קצר לפני מותה, חשפה כי היא אובחנה שוב במחלת הסרטן. 

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק



למי שלא הספיק להכיר, מוריסון הייתה שחקנית יהודייה-אמריקאית שנולדה בכלל בשם רחל מטראני, והחלה את קריירת המשחק שלה בראשית שנות ה-60. היא שיחקה בסיטקום "הנזירה מעופפת" והופיעה בתפקידי אורח רבים בטלוויזיה, אך התפקיד הכי זכור שלה הוא דמותה של עוזרת הבית רוזאריו סלזר בסדרת הטלוויזיה הקומית של NBC "וויל וגרייס". השחקנית הופיעה ב-68 פרקים של הסדרה המצליחה, למרות שבמקור הייתה אמורה להופיע בפרק אחד בלבד, אבל הצופים כל כך אהבו אותה, שבסדרה החליטו להפוך אותה לדמות קבועה. לאחר שמוריסון הודיעה על פרישתה מתחום המשחק, יוצרי הסדרה החליטו שדמותה של רוזאריו תלך לעולמה. 

אריק מקורמק
, הלא הוא וויל, ספד למוריסון באינסטגרם: "שלי הייתה נשמה יפה ושחקנית נפלאה. תפקידה כרוזאריו, עונה אחר עונה, הייתה ניואנסית ואמיתית כמו שהייתה קורעת מצחוק. היא תהיה חסרה לכולנו כולם ב'וויל וגרייס' - היא חלק ענק מזה. שולח הרבה אהבה לוולטר ולשאר משפחתה של שלי".

גם דברה מסינג, המגלמת את גרייס, כתבה באינסטגרם שלה: "הו, שלי. איזה אובדן. רוזאריו היקרה שלנו המשיכה הלאה. לשלי הייתה קריירה שנמשכה עשרות שנים, אבל היא תמיד תהיה רוזי היקרה שלנו. היא הייתה נשמה אדיבה עם לב ענק ותמיד היה חיוך על פניה. כל אהבתי לוולטר ולכל המשפחה".