>יום עמוס עבר בשני על אשת ראש הממשלה, הגברת שרה נתניהו. בבוקר העידה בתביעת הדיבה שהגיש נגדה אב הבית לשעבר, מני נפתלי, ובערב התנחמה בארוחה במסעדה האיטלקית "מגזינו" בתל אביב. הסועדים במקום הבחינו בשני אנשי ביטחון שלא הפסיקו להסתובב במתחם. בסיום הארוחה ניגשו לנתניהו כמה נערות נרגשות וביקשו להצטלם איתה. שרה התמסרה בשמחה ויצאה מהמקום מחויכת.

שרה נתניהו (צילום: אמיל סלמן)
שרה נתניהו (צילום: אמיל סלמן)

>דייוויד פדרמן, בעל השליטה בחברת "פטרוכימיים" ואחד מבעלי קבוצת הכדורסל מכבי תל אביב, לקח כנראה קשה מאוד ללב את התבוסה של קבוצתו בברצלונה. כשנחת בלונדון אחרי המשחק הוא חש ברע והובהל באמבולנס היישר לבית החולים. שם גילו כי שלושה עורקים בליבו סתומים ועשו לו מיד ניתוח מעקפים.


דני פדרמן. מה שלום אבא?

"מתאושש ומרגיש טוב יותר".

מתי צפוי לחזור לארץ?
"יום יום, לאט לאט".

>הרב שמואל בוטח, מי שהביא את יאיר נתניהו להרצאה סוערת במרכז היהודי בני יורק, יכול להתגאות גם בבתו הליברלית חנה, שפותחת חנות כשרה לצעצועי מין במנהטן. בעבר היא פתחה חנות כזו בירושלים. בוטח, אגב, אחראי על רב המכר בספרות התורנית "סקס כשר".

>הרבה פרצי צחוק ודמעות היו בשישי האחרון באירוע הזיכרון למפיק הטלוויזיה האגדי, אריק הניג ז"ל שנפטר לפני כחודש וחצי בגיל 72. האירוע, בהנחייתו של מני אבירם, מנכ״ל חברת ״קסטינה הפקות״, נערך בפאב ״הקופסא״ ברחוב קהילת סלוניקי בתל אביב ונכחה בו גם בת זוגו של הניג, מיה, אם בתם הקטנה, אלי. כל המי ומי בתעשיית הטלוויזיה הגיעו כדי לכבד את זכרו. ביניהם אבי ניר, אביב גלעדי שבא במיוחד מחו"ל, יוסי ורשבסקי, מודי פרידמן, עידו רוזנבלום, מולי שגב, יורם זק, מוני מושונוב ועוד רבים מעולם התקשורת.

היו שם אינספור סיפורים על פועלו של הניג ועל המוני החברים שסידר להם כרטיסים ל-NBA והגשים להם חלומות. מושונוב סיפר איך זכה בזכות קשריו של הניג באליפות השלשות מול כוכבי הענק של הליגה הטובה בעולם, ומולי שגב, העורך הראשי של "ארץ נהדרת", ריתק את הנוכחים בסיפור המפורסם על הקלטת של "מונית הכסף" שהוצבה בחלון משרדו וצנחה על ראשו של הניג בדרך להפיכתה לשלאגר היסטרי.

אריק הניג ז"ל (צילום: פלאש 90)
אריק הניג ז"ל (צילום: פלאש 90)