יאמר לזכותה של השחקנית מאיה ורטהיימר שהיא שומרת על חוש ההומור בכל מצב, גם בחודש שביעי להריונה, שהיא כבר ממש מותשת מכל הסיטואציה. ורטהיימר שיתפה היום (חמישי) את עוקביה באינסטגרם במכתב תודה שכתבה לבת שצפויה להיוולד בקרוב לה ולבעלה, חבר הכנסת אסף זמיר.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק



היא כתבה כך: "עברנו את החודש השביעי ואני רוצה לומר לך תודה: תודה שלימדת אותי נפיחות ברגלים. תודה שלימדת את אסף להתמודד עם גזים של לוחם בשריון. תודה שלימדת אותי להירדם במוניות עד למצב ששואלים אותי האם עברתי אירוע מוחי. תודה שלימדת אותי לראות פרקים בטלוויזיה, כל פרק 4 פעמים מחדש, כי אני נרדמת באמצע ואז אני מתחילה שוב כי אין לי מושג מתי נרדמתי ואז מגלה שזה בשיר סיום עם הכתוביות כל פעם מחדש. תודה שבזכותך אני בוכה ב"משחקי השף"".



ורטהיימר לא מחסירה מכם פרטים וממשיכה: "תודה שבגללך אין לי דרך לקבל החלטות מאד בסיסיות כמו: האם אני רוצה לעשות פיפי או להמשיך לשכב ולנהל את הדיון הזה בראש עוד שבע דקות. תודה שאני עצבנית והעיניים אדומות מעייפות כל היום, גוררת את עצמי לישון ואז אני הופכת בן רגע לחיית מסיבות עם עיניים פקוחות בוהה בתקרה מחצות עד 6 בבוקר עם אנרגיות של ציפי שביט! תודה על המאנצים שלא היו מביישים סטלן בטיול שלו אחרי צבא. ותודה על הטחורים". הכי TMI שקראתם עד היום. היא סוגרת עם השאלה: "האם אחזור שוב לעצמי? לא בטוחה, אעדכן" . אל תדאגי מאיה, את תחזרי לעצמך!