בר רפאלי, לידיעתך:  חברתך משכבר הימים, קים קרדשיאן, תובעת רופא שהשתמש בשמה ובתמונותיה ללא רשותה, על מנת לפרסם באתר שלו את טיפול הפנים, הידוע כ"טיפול הערפד", שעברתן שתיכן אי שם בשנת 2013 (קים קודם ואת בעקבותיה).

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

כזכור, הכוכבת לבית קרדשיאן קיבלה את טיפול הפנים הערפדי במהלך הצילומים לפרק "קורטני וקים לוקחות את מיאמי" (בתרגום חופשי). חמש שנים לאחר מכן, פרסמה הכוכבת הצהרה כי היא מתחרטת שעשתה את הטיפול ושהיא לעולם לא תעבור אותו שוב, והוסיפה שהטיפול היה "ממש קשוח וכואב". כמו כן, באותה תקופה דווח באמצעי התקשורת כי מספר מטופלים שעברו את ההליך המדמם, נדבקו דרכו באיידס, כך שברור למה הכוכבת לא רוצה שום קשר בין שמה לבין הטיפול הדי מחריד הזה.



אתמול (שלישי) פורסם שקרדשיאן תובעת את צ'רלס ראנלס ואת איגוד הרפואה העומד מאחוריו, בגין שימוש בשמה ותמונותיה ללא רשותה, בכדי לקדם את הטיפולים הקוסמטיים שהם מציעים, בדומה לטיפול הפנים הערפדי שהכוכבת עברה. בכתב התביעה נכתב, בין היתר, כי הכוכבת הזדעזעה לראות את שמה ואת תמונותיה באתר האינטרנט של הרופא, כמו לדוגמה תמונה שלה עוברת את הטיפול ומתחתיה הכיתוב: "בר (רפאלי) וקים מקבלות את טיפול הערפד".

עוד נכתב: "כאשר הגברת קרדשיאן פנתה לראנלס ועורך דינו בבקשה להפסיק להשתמש בשמה ובדמותה ללא הסכמתה, הוא לא רק סירב להוריד את התמונות שלה, אלא אף דרש ממנה לשלם לו".

הנתבע, רופא מאלבמה המתאר את עצמו כ'דוקטור האורגזמה' וגם כ-'קלווין קליין של הרפואה", הגיב לתביעתה של הכוכבת בבלוג שפרסם באתר האינטרנט שלו. הוא אמר לחדשות !E: "השם 'טיפול הערפד' הוא הקניין הרוחני שלי", וטען כי הוא בעל הזכויות לשם הטיפול וקים היא זו שהשתמשה בו ללא רשותו בתכנית הריאליטי שלה. הרופא שיתף בתחושתו: "אני מרגיש שמישהו רוצה להפיל את 'הרופא הקטן' בעקבות משהו שהוא כבר בחזקת הציבור". ממש עלילת דם.

 

קים קרדשיאן (צילום:אינסטגרם)
קים קרדשיאן (צילום:אינסטגרם)