אחרי התקרית המביכה של הזמר ג'סטין טימברלייק עם השחקנית אלישה וויינרייט, שתועדה באמצעי התקשורת ברחבי העולם וגרמה לאשתו הדוגמנית והשחקנית ג'סיקה בייל, לרדת למחתרת, נראה שהוא יעשה הכל על מנת להחזיר את המצב לקדמותו.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק



למי שהיה מנותק מהעולם בשלושה שבועות האחרונים, נזכיר כי טימברלייק שצילם סרט חדש בניו אורלינס לצד וויינריט, נתפס על ידי מצלמות הפפראצי, צמוד אליה במיוחד לאחר כמה כוסות טובות של אלכוהול. מיד לאחר התקרית ופרסום התמונות, עם רמזים עבים לבגידה באשתו ואם ילדו בן ה-4, סילאס, מקורביו של הזמר הכחישו וטענו שבהחלט שתה יותר מדי, אך שצמד השחקנים חברים טובים בלבד ובטח שלא הייתה שם בגידה.

אלישה ויינרייט (צילום: Emma McIntyre/Getty images)
אלישה ויינרייט (צילום: Emma McIntyre/Getty images)

מאז, ביל ירדה למחתרת וטימברלייק פרסם הודעת התנצלות פומבית באינסטגרם והתעקש ש"לא קרה כלום". השבוע השחקנית בת ה-37, החליטה לחזור לשגרה ופרסמה סרטון מתוך צילומי דוגמנות חדשים שלה וטימברלייק כבעל טוב הגיב בסמיילי מאוהב ואימוג'י של לבבות.




תגובתו של טימברלייק גררה תגובות רבות, חלקן מחזקות את הזוג, שנמצא כעת במשבר אמון וחלקן זועמות על התנהגותו של הזמר. בין התגובות נאמר: "מרגיש אשם אה?" ו"Cry me a river" על פי שירו של הזמר, שכזכור נכתב בעקבות בגידת האקסית, בריטני ספירס.

מקורב לשניים סיפר כי: "אף אחד לא הולך לשום מקום. הנושא בהחלט השפיע על נישואיהם ועל האמון שלה בו. גם אם לא קרה יותר ממה שהיה בתמונות, מה שהוא עשה היה מאוד לא הולם ומשהו שהולך לקחת זמן עד שהיא תבין ותעבור". אין ספק שעכשיו טימברלייק צריך לפצות ולהיות הבעל המושלם.