קים קרדשיאן וקניה ווסט כנראה לא מתרגשים מספק שמועות ספק עובדות בנוגע לחייו הפרטיים והשנויים במחלוקת של הזמר האגדי מייקל ג'קסון, שנחשד בהתעללות מינית בקטינים והעניקו לבת השש שלהם  נורת', הבכורה מבין ארבעת ילדיהם, ג'קט קטיפה שחור שהיה שייך לג'קסון, כמתנה לחג המולד.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

כוכבת הריאליטי העלתה את הפריט הנוצץ לסטורי באינסטגרם שלה ואמרה:  "נורת' מעריצה גדולה של מייקל ג'קסון וידענו שהיא תאהב את זה. זכינו בזה במכירה פומבית לנורת'י לחג המולד".



הז'קט נמכר להוריה של נורת' תמורת 65,625 דולר באירוע "אייקונס אנד איידולס" בניו יורק בחודש אוקטובר האחרון. ג'קסון לבש את הג'קט בשנת 1997, פעם אחת לחגיגת יום הולדתה ה-65 של חברתו אליזבת טיילור ושנית להצגת הסרט "רוח רפאים" בפסטיבל הקולנוע ה-50 בקאן.

נורת' ווסט עם אמה קים קרדשיאן (צילום: Splashnews)
נורת' ווסט עם אמה קים קרדשיאן (צילום: Splashnews)

קים אמרה כי היא דאגה להתאים את הג'קט למידותיה של נורת', כדי שתוכל ללבוש אותו כיום, אך בעתיד תהיה אפשרות להחזיר אותו למידה המקורית ולהאריך את השרוולים כשהיא תגדל. קרדשיאן אמרה שהג'קט יוכל "לצמוח איתה והיא יכולה להשתמש בו כל חייה. היא כל כך אסירת תודה וכל כך נרגשת". ב-TMI פחות נרגשים, אבל מי שואל אותם – העיקר שהילדה שמחה. ובטוחה.

הג'קט של מייקל ג'קסון. סליחה, של נורת' (צילום: אינסטגרם קים קרדשיאן)
הג'קט של מייקל ג'קסון. סליחה, של נורת' (צילום: אינסטגרם קים קרדשיאן)