עוד לא התאוששנו מכך שיובל דיין נפרד מנועה דיין, אם שבעת ילדיהם, והנה הוא כבר שוב נפרד - הפעם מבת הזוג הצעירה שלו. הוא גם שינה לוקיישן מגבעת אולגה ליפו.

דיין, עוד תפנית בעלילה?

״אין תגובה״.



עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

>מחבר רבי־המכר והמרצה המבוקש בענייני כלכלה, פרופ׳ דן אריאלי, התגרש מאשתו סומי. זה קרה כבר לפני שנה וחצי וליאורה כמובן ידעה ראשונה, אבל נענתה לתחנוניו של הפרופ׳ שביקש שלא לפרסם בטענה שזה יפגע בו קשות. והנה ביום ראשון, ביוזמתו, הוא חשף את הסוד הכמוס תוך הליכה על גחלים. ועכשיו ליאורה חושפת כי לחדשה שלו קוראים מאיה, מרצה במרכז הבינתחומי בהרצליה.

פרופ׳ אריאלי, אתה יודע שגם ליאורה יודעת ללכת על גחלים כשמדובר בהבטחות שניתנות לה ולא מתקיימות?

“היי ליאורה, סליחה. רשום לי להתקשר אלייך בינואר ולאשר לך לפרסם. מי שדיבר על הגירושים שלי היה השותף שלי בכתבה, פרופ׳ יוסי יסעור, לקראת הספר שהוא מוציא. אחרי שהוא אמר, כבר לא הייתה לי ברירה אלא להתייחס. אני ממש מתנצל".

דן אריאלי (צילום: רן אליהו)
דן אריאלי (צילום: רן אליהו)

>וגם הקומיקאי רמי ורד, שלא הספיק להתאושש מהקטטה עם המאבטחים בהפגנות נגד נתניהו, מתגרש.

ורד. זה אמיתי או הומוריסטי?

“אני מבקש שזה לא יתפרסם, זה עניין פרטי".

אבל דיברת על זה בהופעה שלך.

“הופעה זה שונה, זה לא עיתון".

רמי ורד (צילום: דני מילר)
רמי ורד (צילום: דני מילר)

>ובסיבוב של 180 מעלות: אבי ביטר, שחזר בסערה לכותרות לאחר הפרסומים שלפיהם הוא ואשתו קרן מועמדים להשתתפות בעונה הבאה של “האח הגדול", ערך לפני שבועיים טקס חינה לבת שמתחתנת בשבוע הבא.

ביטר, החיים זה לא רק שירי דיכאון.

"בזמן שבתי הלכה למדידות של השמלות של החינה, מנחם הורביץ מ׳שווה בדיקה׳ בערוץ 12 עשה כתבה על חינות. הוא ראיין את הבת שלי והציע לה זמר לחינה, את שמעון בוסקילה. בתי אמרה לו: ‘אני לא צריכה זמר. יש לי זמר פרטי׳. מנחם שאל מי הזמר ובתי אמרה: ‘אבי ביטר זה אבא שלי׳״.

אבי ביטר (צילום: אמיר מאירי)
אבי ביטר (צילום: אמיר מאירי)

>עדן אמסלם, כוכבת "המירוץ למיליון", נמצאת בשירות מילואים ארוך עד אמצע ינואר. הטייטל: מפקדת של תופרות מצנחים.



>מדלילנד 2020: דורון מדלי, שופט הריאליטי ומי שהביא בין היתר לישראל את הניצחון באירוויזיון, הגיע בחמישי האחרון לכנס “המילה של 2020" שיזם איגוד השיווק הישראלי. הכנס, שנערך במשרדי טאבולה ישראל, חיבר בין בכירי עולם השיווק, הדיגיטל והתקשורת לערב של הרצאות קצרות ומעוררות השראה שעסקו בשאלה "מהן המילים והנושאים שיהיו מהותיים בשנת 2020?".

דורון מדלי ותלמה בירו מנכ"לית איגוד השיווק (צילום: ניב גלזמן)
דורון מדלי ותלמה בירו מנכ"לית איגוד השיווק (צילום: ניב גלזמן)